Sapa

Asia » Vietnam » Northwest » Lao Cai » Sapa
July 31st 2012
Published: August 4th 2012

Rano sme sa zobudili do krasne slnecneho dna. Krasny den nam nicili len, hlavne rano, komare. Tie su tu velky problem, pretoze roznasaju malariu, repelentom sme v tento den pre istotu nesetrili.

Pomaly sme sa vybrali na cestu nadhernou krajinou. Kracali sme okolo dalsich ryzovych policok a malych jazierok s kacickami. Predavacky sa nas dnes rozhodli nechat napokoji, a tak sme sa mohli len kochat okolim, a nemuseli odmietat dalsie a dalsie ponuky vysivanych veci. Cestou sme sa zastavili pri vodopade s cistou a osviezujucou vodou. Chlapci sa okupali, ale pomohlo to asi tak na pol hodinu. Potom boli olepeny presne tak ako ja. Po vodopade nas cakal posledny vystup, kde sme mali obed. Znova nam ponukali mnozstvo veci na predaj a my sme znova neodolali a nakupili dalsie suveniry.

Potom nas cakal uz len autobus spat do Sapy, dalsi do mesta Lao Cai a odtial nocny vlak do Hanoia. Cesta nocnym vlakom bola zaujimava, ale na buduce by som si ju uz odpustila. Cestoval s nami svab, ale toho sa nam podarilo zabit. Dalsi cestujuci bola vietnamska rodinka s ukricanym dievcatkom, ktore sa rozhodlo, ze tuto noc sa nikto v nasom kupe nevyspi. Vdaka nej sme mali moznost vypocut si jej oblubenu vietnamsku pesnicku. Po asi tak 20 vypocuti sme zacali podliehat zufalstvu. Rodicia s nou nakoniec stratili trpezlivost, dostala par po zadku a na pol hodinky bol klud. Nakoniec s nou jej tatko odiesiel prec a my sme mohli spat aspon zvysnych par hodin cesty do Hanoia.

Tot: 0.353s; Tpl: 0.025s; cc: 8; qc: 47; dbt: 0.1387s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb