Bac Ha Sunday Market and local village


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Northwest » Lao Cai » Sapa
February 27th 2007
Published: February 28th 2007
Edit Blog Post

Takze nakoniec som zostala v mesta Sapa dlhsie ako som planovala - az 6 dni. Odslapala som slusne kilometre denne priblizne 30 km do strmych kopcov - slnko na nas denne prazilo uz od skoreho rana, ale dalo sa to zvladnut. Chcela by som spomenut ze pocas mojho mesacneho pobytu vo Vietname nam ponukali rozne drogy na roznych miestach - recepcny hotelov nam ponukali marihuanu, stara zena v Sape v miestnom kroji co predavala vysivane obrusky zrazu na nas vytiahla opium atd. - clovek sa nestacil divit. Vcera som planovala ist do Laosu, ale odlozila som to na dnes lebo mi bolo velmi zle zo "sunky" co mi dali do sendvicu - dali ju do mikrovlnky a bola tvrda ako podrazka - plus mam za sebou 10 hodinovu, nepohodlnu cestu vlakom, tak som bola ako zombie. Cesta z Hanoi (kde prave som) do Laosu trva 24 hodin autobusom, tak sa musim dat ako tak dokopy. Kupila som si lacne ruksaky na cestovanie (velky a maly) vyrobene vo Vietname - v Londyne by ma to stalo mozno 10x tolko ako tu. Vsimla som si ze na miestnom menu v restauraciach tu v meste Hanoi sa casto objavuje pes na vsetky mozne sposoby - cela stranka je venovana psovi - pes s ananasom, stir fry a rozne ine sposoby - na ulici nevidno jedineho psa :-) Citala som ze v Laose sa pred par dnami po 7 mesiacoch znova vyskytla vtacia chripka (vraj ju chytilo jedno 15 rocne dievca - teraz je v nemocnici v Thajsku) prave v hlavnom meste kam mam dnes namierene, tak sa tam asi dlho nezdrzim...


Additional photos below
Photos: 45, Displayed: 23


Advertisement

In a local house - it was very simple but had a TV - weirdIn a local house - it was very simple but had a TV - weird
In a local house - it was very simple but had a TV - weird

V miestnom dome - velmi skromne podmienky ale mali v nom televizor...


Tot: 0.059s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 28; dbt: 0.039s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb