Giang Ta Chai village - Sapa


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Northwest » Lao Cai » Sapa
February 21st 2007
Published: February 21st 2007
Edit Blog Post

Had na ceste do dedinyHad na ceste do dedinyHad na ceste do dediny

Par sekund po tom ako som povedala dievcatam ze vo Vietname je obrovske mnozstvo hadov a ze sa cudujem ze sme este ziadneho nevideli sa tento objavil pri mojich nohach :-) nechcel sa pohnut prec ale nakoniec sme ho odohnali do travy - certa spominaj :-)
Dnes na nas cely den prazilo slnko - isli sme priblizne 17 km cez rozne dediny a vyhlady po ceste boli uzasne! Skoda ze zatial sa mi ani raz nepodarilo odfotit vysoke hory ktore su vsade dookola - par z nich dosahuje az 3000 m. Stale su v oblakoch a to co ja vidim volnym okom sa neda koli hmle zachytit fotakom - je to tu nadherne! Kazdy tu sustavne zuje a vypluva cukrovu trstinu - deti kracaju s dlhymi palicami ktore postupne jedia - dokonca este aj na motorke pocas jazdy. Ja som si kupila maly kusok ale je to dost drsne na zuby tak som ju zahodila. Miestne dievcata su nadherne - vacsinou sa nechcu fotit, takze nemozem poslat fotky ake by som chcela. Zaujimava vec je ze si stlacia nosnu dierku na ulici pred vsetkymi a vyfuknu "obsah nosa" na zem - nepotrebuju vreckovky - nie je to pekny pohlad :-) Male dievcatka co ledva vedia chodit su oblecene v miniaturnych krojoch - je to nadherne, hlavne ked na ne rano svieti slnko - zase neda sa mi vsetko odfotit - niektorym ludom to vadi. Este tu par dni zostanem a potom sa zacnem cez Hanoi presuvat do Laosu - je dost mozne ze aj tam sa zdrzim mesiac - a to mam este namierene do Thajska, Malajzie atd. - zoznam krajin je dlhy, snad to vsetko stihnem predtym ako zacne monzun.


Additional photos below
Photos: 30, Displayed: 22


Advertisement

Kazdy tu je cukrovu trstinu - dokonca aj na motorke pocas jazdyKazdy tu je cukrovu trstinu - dokonca aj na motorke pocas jazdy
Kazdy tu je cukrovu trstinu - dokonca aj na motorke pocas jazdy

Dnes som si ju kupila aj ja ale je dost drsna na zuby, tak som ju zahodila - ale malokoho na ulici vidiet bez nej


Tot: 0.049s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 19; dbt: 0.0298s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb