prichadzame ...

Asia » Vietnam » Northeast
July 27th 2012
Published: July 31st 2012

Rano sme este stale sedeli v druhom lietadle. Do Soulu sme doleteli okolo 3 poobede miestneho casu a pred nami bolo par dalsich hodin cakania na dalsi spoj. Nejaky cas sme stravili vytvaranim obrazkov pomocou predtlaceneho vzoru a handrovej gulicky. Po letisku sa tiez prechadzal sprievod tradicne oblecenych ludi, dovod nam vsak unikol.

Pred nami boli posledne 4 hodiny letu a k tomu krasny sumrak, do ktoreho sme leteli. Do Hanoia sme prileteli uz v noci, okolo 10. Pasova kontrola prebehla bez problemov. Tu sme sa dali do reci s Misou, ktora sa rozhodla cestovat sama. Mala dopredu objednane vyzdvihnutie z hotela a tak nam ponukla, ze sa mozeme zviest s nou. Za toto sme boli velmi radi, troska sme sa totiz obavali ako to bude. Taxikari tu vraj kvoli proviziam casto vozia ludi do inych hotelov.

Nateseni sme sa konecne dostali do hotela, a tu nas cakalo dalsie prekvapenie. Nikto o nas nevedel, ziadnu rezervaciu nemame. Nakoniec chlapik zistil, ze rezervacia padla na ich druhu pobocku o niekolko ulic dalej. Popri tom sa este so svojim kamaratom stihal hrat hru na pociti . A tak sme sa asi o 1 v noci pustymi ulicami neznameho mesta vybrali hladat dalsi hotel. Celkom sa nam zadarilo a ani sme moc nebludili. Izba vsak stala za to. Krasna s vysokymi stropmi, krasmymi vyrezavanimi skrinami a stolickami.

Tot: 0.293s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0941s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb