Koh Tao


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand
January 11th 2003
Published: January 11th 2003
Edit Blog Post

vel, har kommet til Koh Tao naa, og i morgen skal jeg ha et oppfriskningskurs, og paa mandagen begynner dykkekurset mitt *gleder meg*!! Er utenom det litt skuffet over Koh Tao da. Jeg husket det som det var fire aar siden, og det er IKKE slik lenger. Det er saa utbygd og travelt her naa, og ikke den lille palmeoeyparadiset jeg husker det som... *sukk* Turisme er ikke bare bra... naar jeg var her for fire aar siden saa var det knapt noen ting her, og byen var fem bygninger og en jordvei... naa er hele oeya utbygd med butikker, massasje, internett, hoteller, bungalower, og restauranter... og alt annet man kan tenke seg... det er jo forstaaelig at penger tiltrekker seg utvikling, men det finnes jo grenser... man kan jo ikke ligge paa stranda lenger, fordi alle restaurantene som er der gaar helt ned til vannet...

Advertisement



Tot: 0.089s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 46; dbt: 0.0398s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb