Koh Tao, dykking, og utvikling


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand
January 12th 2003
Published: January 12th 2003
Edit Blog Post

i dag har jeg hatt et oppfrisingskurs i dykking. det var straalende!! Hadde nesten glemt hvor storartet det er aa befinne seg under vann... foelte meg noe ulur ved et par andledninger, men klarte meg gjennom sesjonen uten videre bommerter... det er jammen en del man faktisk husker bare man blir minnet paa det. i morgen skal jeg begynne AOW, og det gleder jeg meg stort til. Vi kommer til aa dykke ned til 30 meter, og ha nattdykk, blant andre ting...

ellers er jeg fremdeles litt i sjokk over koh tao... jeg er ikke saa glad for hva som har skjedd med denne oeya, og det slutter nok ikke her heller... overalt bygges det... *sukk*


Advertisement



Tot: 0.105s; Tpl: 0.014s; cc: 6; qc: 46; dbt: 0.0427s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb