Tilbake i Thailand


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
January 10th 2003
Published: January 10th 2003
Edit Blog Post

vel, saa er jeg tilbake i Thailand da... har tilbragt de siste to doegnene paa aa sove i hytt og pine... jeg vet at jeg har jetlag, men jeg sover jo ikke etter norsk tid heller da... naaja... men, i gaar fikk jeg krabbet meg ut av senga til 20:00, og dermed rakk jeg Calypso Cabaret... det er et transevitteshow, og det var veldig bra. danserne hadde kanskje ikke de beste ferdighetene, men de gjorde de opp for med fantastiske kostymer, og masser av entusiasme... naa skal det nevnes at med transeshow saa var det baade homofile, halvtranser, og heltranser som opptredde... og noen av de som hadde tydeligvis gaatt igjenom alle operasjonene var saa utrolige vakre... det er litt leit naar man innser at gutter som har blitt damer kan utkonkurere damer som alltid har vaert damer naar som helst...

ellers kan det nevnes at det er ikke saa veldig varmt her heller... tenkte at det kanskje ville glede dere i Norge aa hoere...


Advertisement



Tot: 0.1s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 46; dbt: 0.0453s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb