Twee gekko's maken nog geen slang

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ranong
April 11th 2008
Published: April 11th 2008

Zo.. Een bericht.. We leven nog.. Goh.. Goed, inmiddels is het al weer twee weken geleden dat we iets schreven dus we moeten wel ff flink ons geheugen opfrissen.. Gelukkig hebben we de tijd.. Allereerst, het kamp in Ranong was leuk. Zondag zijn we eerst gaan zwemmen in een of ander luxe hotel en daarna naar de school gelopen/gelift.. Even installeren daar, eten en hop naar de volgende spa.. Dat w... Read Full Entry

Photos are below

11th April 2008

veel reisplezier
Hoi Anne en Loes, Leuk weer iets te lezen van jullie ervaringen en foto's te zien. Soms is het wel niet helemaal te volgen, maar ook dat is goed. Het eerste deel zit er nu op en ik hoop dat jullie nu heerlijk verder gaan genieten van het mooie land en van de rust die je helemaal zelf kunt maken. Heel veel liefs, Henk
12th April 2008

Etentje!
Heeey Anne en Loes! De sanctie na het etentje was echt heel zwaar, hoor! De volgende dag mocht sowieso niemand van het terrein af in Ranong. Die dag erna wel maar toen zaten Karin en ik bij de Birmese vluchtelingen.... Op het strand was helemaal niks om naartoe te gaan, dus daar ook niet veel last gehad.... Daar waren we dan in Bangkok! En iedereen mocht zelf in de markt souvenirs enzovoort kopen! En wie liepen er ook? Karin en Wouter!! De terugreis leek echt heel kort, want ik heb bijna de hele tijd geslapen.. Op Schiphol aangekomen was er een tas niet aangekomen.. Balen, maarja... Mijn schoenen lagen nog in Thailand (mocht je ze zien, neem ze dan maar mee :P) dus ik op mijn slippers terug naar huis. Wel 30 graden verschil en het heeft in Nederland met Pasen dus echt vet veel gesneeuwd.... Zo'n 17 dagen in Thailand is veel te kort... het liefst zou ik ook 3 maanden gaan... Ik ben wel benieuwd hoe het Nieuwjaar is en wat jullie ervan vonden! Groeten Wouter
16th April 2008

Ik ben 50
Malloten, je gaat toch niet zwemmen met onweer? Weet je wat het hoogste punt is met twee meiden in water? En weet je wat bliksem dan doet????Stel me gerust: Uit het water bij onweer, als de wiedewaal of zo. En voor de zekerheid: niet met 2 "leuke" mannen mee naar huis!! Ja, ik zeg het maar even. Gewoon in hostels en zo. Dank voor jullie Thaise verjaardagssong!Sommige mensen keken me verbijsterd aan toen ik zie dat ik 50 was. Nou, zo wil ik wel 80 worden. En voor jullie: Wat moet ik zeggen? Doe voorzichtig en geniet van deze bijzondere vakantie.IK verheug me op de volgende web-log. Jullie schrijven prachtig!!Ik hou van jullie, Atie

Tot: 0.072s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.0414s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb