laatste uren phuket

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Phuket
November 16th 2004
Published: June 30th 2005

binnen enkele uurtjes worden we afgehaald met de speedboot om naar racha yai te gaan. waarna de laatste 4 dagen van onze trip aanbreken, ik denk niet dat we daar veel internet zullen zien dus het zou wel eens tot in belgie kunnen duren voor we weer kunnen updaten.

wat hebben we in phuket uitgevreten ? niet zo veel eigenlijk. de 1e dag aan het strand en het zwembad rondgehangen. waar onze sunblock blijkbaar niet tegen bestand was waardoor we nu beiden in verschillende schakeringen van rood rondlopen. en de avond zijn we met de tuktuk naar patong beach getuft om daar het fameuze nachtleven eens even te bekijken. het was er iets minder marginaal dan in chiangmai, dus hebben we er best wel even blijven plakken. omdat we samen waren werd ik noch door vrouwen, nog door mannen lastig gevallen. Rocio daarentegen ... ik ging even naar het toilet en toen ik terugkwam zat er een man 2 stoeltjes naast rocio. hij had blijkbaar naast haar willen komen zitten. hij zal gedacht hebben, mmm nieuw vlees in de winkel. 😊
toen ik enkele uren later nogmaals naar het toilet ging, zat er deze keer nogal ostentatief een thaise schone met haar hand aan het poepeke van Rocio. zij had dus duidelijk meer succes als ik daar. we zijn ook nog even door de straat met alle ladyboys gewandeld. men vraagt zich af hoe die venten zon smal figuur kunnen krijgen en houden. de mannen hadden een beter figuur dan de vrouwen daar.

de volgende dag was de zonnebrand te erg en de kater kon er ook wel zijn dus werd het een rustige dag. we besloten de bus naar patong te nemen, voor de laatste inkopen. met de tuk tuk duurt het min of meer een 20 minuten. met de bus heeft het ons 1 u 30 geduurt maar het was wel grappig en plezant. in puket town moesten we overstappen in een andere bus die blijkbaar een "karaoke bus" was. vooraan in de bus hing een tv waarop thaise zangeresjes liedjes kwamen zingen terwijl onderaan in het scherm de tekst verkleurde wanneer je zou moeten meezingen. best wel grappig.

de avond hebben we ons nog eens laten gaan in het buffet in het hotel. (was inbegrepen). het beste buffet dat we tot nu gehad hebben. a volonte kreeft, garnalen, voor- en nagerecht. het was elke dag een strijd tussen mn ogen en mn maag.

Tot: 0.042s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0254s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb