the racha

Asia » Thailand
November 17th 2004
Published: June 30th 2005

hallo belgenlandje

we zijn net gearriveerd in www.theracha.com en dit is echt decadent. gratis internet in de bibliotheek, douche buiten, douche binnen, groot bad, stijlvolle kamer met terras. echt de moeite. de tocht naar hier was ook wel fun : 45 minuten met een speedboot. de prijzen van het eten zijn hier wel navenant. maar we hadden dit voorzien en hebben een voorraad cola, mekong, chips, koekjes, noedelsoepjes en koffie ingeslagen.

je kan hier ook fotos op cd zetten blijkbaar dus een dezer zal je de prachtige baai kunnen bewonderen. eindelijk heb ik perfect blauw zeewater gezien. ik verdenk de hotelmensen ervan snachts masaal wcblokjes in de zee te dumpen, het is bijna artificeel blauw.

we hebben wel geen zicht op zee, maar we zitten tussen mooie tuinen met prachtige palmbomen. we gaan nu een dvd huren want er is ook dvd speler met surround sound op de kamer, kwestie van nog iets te zien voor het slapengaan.
binnen een half uurtje gaat de zon onder dus we gaan nog even genieten van de natuur hier.

Tot: 0.075s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0513s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb