Fredagshygge

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Krabi
January 23rd 2009
Published: January 24th 2009

I dag har det været en rigtig slapper dag. Vi har været hjemme i Henrik og Tips hus det meste af dagen. Egentlig var det meningen, at vi skulle hentes først på eftermiddagen, men Henrik fik besøg af Jonny Reimer i cafeen, så det trak lidt ud.
Anna blev færdig med sin matematikbog, hvilket hun med rette er stolt af. De voksne fik surfet en del på nettet, mens Anton spillede på nettet, godt nettet er der og der er flere computere til rådighed! Anna fik leget med sin dukke, men hun savner godt nok alle sine dukkevogne til at køre den i.
Henrik kom tilbage og kørte os i parken, hvor vi var ved kl. 16.30. Vi havde lovet Anton, at han måtte male endnu en figur, Anna tog også og malede en mere. Det var rigtig hyggeligt at sidde der og heldigvis luftede det godt i parken. Det er en rigtig god aktivitet for børnene, som de virkelig nyder. Det tog ca. en time, så var de færdige med figurerne og vi begav os tilbage til byen. Det er en rigtig dejlig gåtur langs vandet, hvor der er lavet en sti hele vejen.
Vi kom forbi et pizzeria på vejen og blev enige om at gå derind og spise. Børnene fik en pizza, mens Thomas og Mona valgte risretter. På vej tilbage til cafeen var vi omkring et supermarked, da det jo er fredag, måtte børnene få fredagsslik. Der var et stort udvalg, noget, der ikke er normalt hernede. De havde såmænd også Haribo vingummi, godt nok til samme priser som derhjemme, men selvfølgelig skulle de have det.
Da vi kom tilbage til cafeen, så vi fodbold; Thailand mod Danmark i Kings Cup finalen. Danmark vandt efter straffesparks konkurrence, så det var heldigt, bare ikke for Mon og Bom i køkkenet!
Det var ved at være sent, men da der ikke var så mange gæster, blev vi enige om at satse på, at børnene kunne holde sig vågne til cafeen lukkede. Der var et par svenske gæster, der ikke helt forstod et vink med en vognstang, så selv om stole var sat op, gulvet vasket og personalet bare sad og kiggede, gjorde de ikke tegn til at bryde op. Henrik kørte os tilbage til huset, hvor vi var ved 22-tiden, mens Tip blev tilbage og ventede på, at gæsterne fik snøvlet sig færdige.

Tot: 0.077s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0575s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb