Niksuttelua ja naksuttelua seka kutsumattomia vieraita

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Tao
May 20th 2008
Published: May 20th 2008

Viela kaksi yota kauniilla Koh Taon saarella. Torstai-aamuna lahdemme taalta lautalla takaisin Koh Samuille, jossa "joudumme" yopymaan 2 yota aiemmista suunnitelmista poiketen. Alunperin oli tarkoitus ehtia jo 22.pva Krabille, mutta lento samuilta lahtee jo 10.30 aamulla ja silloin olemme vasta lauttamatkalla Tao-Samui. Bangkok airways ei lenna 23.pva ollenkaan Krabin suuntaan, joten lahto onnistuu vasta 24.pva.
No ei siina mitaan, paasemmepa tutustumaan hieman tarkemmin Samuihinkin. Siella olisi ainakin muutama vesiputous, joissa voisi kavaista. Suuri nahtavyys olisi kuulemani mukaan myos ns. harskit kivet, jotka ovat siis miehen naisen sukupuolielinten muotoisia isoja kivia...must see...

Kaytiin eilen ekaa kertaa reissullamme hieronnassa. Otimme molemmat tunnin jalkahieronnan, joka maksoi taalla Saireella 300bht/ tunti (n.6e). Ai etta teki kylla hyvaa kaiken sen kiipeamisen jalkeen, mita taalla on joutunut harrastamaan. Jalkahieronta ei kestanyt ihan tuntia, joten hierojamme paattivat antaa meille viela pikaisen niska-, paa- ja selkahieronnan -thaityyliin tietenkin. Meita venyteltiin ja naksuteltiin milloin mihinkin suuntaan. Makasimme selallamme patjoilla ja hierojat mm. venyttivat jalkojamme suorana naamaamme pain. Kylla siina Ollilta paasi melkoiset voivottelut, kun hieroja ei antanut yhtaan periksi venyttamisessa :D Mutta kylla rahansa arvoinen keikka. Mitahan tama Suomessa maksaisi, saisi varmaan laittaa nollan peraan tuolle 6 euron hinnalle 😊

Mainitsin jo aiemmissa teksteissani, etta meidan Charm Churee bungalowissa kay oisin kutsumattomia vieraita. Noh, eilen illalla tullessamme kotiin tama kaveri oli kaynyt paskomassa vessamme lattialle. Ei ollut ihan pienesta kaverista kyse, koska "kamaa" oli melkoinen maara. Luultavasti kyseessa oli se 30 senttinen lisko, joka ilmeisesti narkastyi meille jostakin..mutta onhan se toki hienoa, etta liskotkin osaavat tehda tarpeensa vessaan.
Tana-aamuna sitten mennessani vessaan, huomasin, etta ilmeisesti samainen heppu oli suutuspaissaan kaynyt raatelemassa meidan vessapaperirullaa ja varmuuden vuoksi viela heittanyt sen maralle lattialle. On ollu siis aikamoiset sembalot veskissa yolla, mutta eipa me siihen kylla heratty. Olisi kylla mielenkiintoista tietaa, mika otus meita piinaa. Kaverilla taytyy jokatapauksessa olla kadet/jalat, jolla sabotoida saniteettitilojamme. Melskatkoon minun puolestani vaan siella vessan puolella, kunhan ei tule lahellekkaan makkaria.

Tanaan taalla on ollut puolipilvista. Yolla kuulemma ukosti ja satoi kaatamalla. Aamupalan jalkeen menimme kuitenkin rantatuoleille makoilemaan ja odottelemaan aurinkoa, ja tulihan se sielta sitten puolen paivaan aikaan. Tulipa viela niin puskan takaa, etta onnistuin polttamaan olkapaani, en onneksi kovin pahasti kuitenkaan. Nyt olemme taalla Saireella ja aikomukseni on ostaa jostain t-paita olkapaiden suojaksi. Hinnat nayttaisivat olevan taalla hieman korkeammat kuin Mae Haadilla, joten voi olla, etta paidan osto jaa sinne. Taalla muuttuu kylla kasitys rahasta ihan taysin. Jos esimerkiksi ruoka-annos maksaa paikassa A 100bht (n.2e) ja paikassa B 50bht (n.1e), niin kylla perkule se yhden euron hintaero pistaa kavelemaan pitkankin matkan halvan ruoan perassa. Suomessa tallainen tuntuisi absurdilta.

Nyt on aika taas lopetella kirjottaminen. Kuvia en saa tanaan tanne lisattya,koska kayttamassani tietokoneessa usb-reika on liian vaikeastitavoitettavassa paikassa.
Suuntaamme kohta luultavasti keilaamaan ja siita sitten iltapalalle johonkin halpaan mutta hyvaan paikkaan.

Tot: 0.038s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0203s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb