70.den - Ko phangan


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan
November 15th 2012
Published: March 24th 2013
Edit Blog Post

Nadranom som sa zobudil a vypol vetrak,bo mi bola zima.Dorazili sme o 6/00.Pomalicky som sa pobral a siel von.sami taxi.Nasrany este zo vcerajsku som ich ignoroval.

Z blizkeho stojana som nabral mapy a vydal sa peso na sever.Dal som si este volake langosove placky.Asi po 2km mi zastavila zenska,na moje prekvapenie sama od seba bez stopovania a zobrala ma do mesta.V meste ma miestny navigovali na plaz Haad Khom. Tu som presiel asi 200m a zas ma chlapik sam od seba zobral.A to mal dost slabu motorku,bo do jedneho kopca mu to nechcelo vyjst tak som musel vystupit a na vrchole zas nastupit.

Prve ubytko bolo za 300b a stavebny ruch.V dalsom nik nebol,tak som cakal do 8/30,teda polhodinku.V coral bay mi dali izbu za 250b,zjednavat nechceli. Je to na skale s vyhladom na more, s fanom,moskytierov.Sprcha je dole pri restike,takisto zachod.Na verande je sietka,ale je rozbita.Ale je tu dost komarov,takze v sieti by som ani nelezal.

Vybalil som sa a siel sa okupat.parada,cisty zlty piesok a priezracne more.Pri brehu trocha spinave ale to je prilivom.Zaplaval som si a siel som jest.na vyber tu toho moc neni.Za 80b som si dal curri veg s ryzou.Potom zas plavanie,oholenie sa po 6 dnoch,oddych.

Poobede opat plavanie ale uz bol odliv.trochu som sa poskriabal na korali.ale len maly skrabanec na ruke.V restike som bol v sieti a cital knihu.Zrejme ju tu aj docitam,potom mi uz ziadna ina nezostane.Teda ostane ucit sa anglinu.

Potom som sa pobral na nakup do mesta.Zips na malom batohu je v hajzli,uz ho vyhodim ak mi ho tu neopravia.V meste su tiez dobre palky za jedlo,dokonca aj 711 ma vyssie ceny ako na pevnine.Zapad slnka z terasy pri ubytku som nestihol,zajtra ho musim stihnut.Vecer uz len kniha,relax a spanok

naklady

vyprazane cesto ako langos - 10b
711 - 146b
maso na palicke 3ks + ryza - 35b

fotky
http://min.us/mm7xM6MhoTAZm

Advertisement



Tot: 0.494s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 42; dbt: 0.2471s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb