71.den - Ko Phangan


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan
November 16th 2012
Published: March 24th 2013
Edit Blog Post

Na ranajky som mal keksi a pizza kolac. Na sacku bolo nakreslene,ze sa to ma dat do mikrovlnky,no nist zjedol som to aj bez ohriata.mam este jednu.,hadam sa z toho neposerem.

Zaplaval som si a vydal sa na vyhliadku.Bolo pod mrakom.na vrchole je koniec betonovej cesty.Tu zacina prirodna cesta k bottle beach ale markoff to absolvoval a moc to neoporuca.Isiel som kusok po cesticke vyrubanou dzunglou. Zrejme sa tu chystaju stavat. Dosol som az k tomu spominanemu chodniku. Zarasteny a riadne klesanie. Lietalo tu dost roznych farebnych motylov ale nedarilo a mi ich nafotit. Cestou nazad som este vyfotil moju zatoku. Je tu aj mini plaz ale neopalti sa nu nu trepat,teren je zly, moc sa slape hore kopcom a potom zas dole kopcom

.Konecne mydlova sprcha,relax v restike.V restike som planoval malajziiu.uz mam mesta co navstivim.Obavam sa vianoc a silvestra ci zozeniem ubytko. Po asi 4 hodinach,som sa zas okupal v mori. Inak dlho som mailoval s picom, vraj mi kukne indiu, som zvedavy co naplanuje. V restike hrala pohodova hudba. Na obed som si dal hambaca. Jedlo je tu nahovno,ziadny vyber,bo tu neni kuchar a robia to len recepcny so spravcom.

Na veceru som mal kolac.Riadna dieta teda

naklady

nic,bo vsetko zaplatim az na konci ubytka

fotky
http://min.us/mm7xM6MhoTAZm

Advertisement



Tot: 0.115s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0883s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb