69.den - Ko chang,Suratthai


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Chang
November 14th 2012
Published: March 24th 2013
Edit Blog Post

Lod meskala 20 minut.Vyplatil som ucet a cakal na plazi.Pouceny som si uz topanky neobuval.Nalodneie bez problemov.Spravil som par fotiek ostrova.

V pristave prekvapujuco neboli ziadny mototaxi. Aspon ma nemal kto otravovat.jaj spiatocnu cestu som myslel ,ze bude gratis ale pred pristavom zacalii vyberat prachy. Skoda no. V pristave som sa vydal opacnym smerom,nastastie som si to skoro uvedomil.na hlavnej ceste sa pytam ludi,kade sa ide na bus stanicu,asi az 3 clovek ma pochopil a navigoval,resp mi zastavil cerveny minivan,ze ten tam ide.no nesiel,ten mi povredal aby som si zastavil braun minivan.Hned za nim isel modry,tak ho stopujem,je to spravny.Chlapik si pomylil braun s blue ale pohoda.

Na stanici mensi problem najst minivan do surathai.Postupne som presiel 3 okienka az som zakotvil v spravnom. Este pred tym mi mototaxi zastavil jeden minivan ale bohuzial bol full.nevadi za 30 minut mal ist dalsi.Kupil som vodu,napratal batoh do minivanu,ledvaj tam vosiel.V minivane bola skupinka chlapikov z barmy.Cestou sme mali az 4 vojenske kontroli.Mna ani raz nekontrolovali.

Do surthai sme dorazili okolo 14/00. Este som stihal poobednu lod na ko phangan ale chcel som ist na nocnu,skusit to jake to je a usetrit za noclah.Nakoniec sa to ukazalo ako velka chyba.Po vystupeni z minivanu sa na mna hned vrhli nadhanaci. Najskor cena 550b,v dlasom 390b,to som zobral a to bola chyba.Pri predavcka uz prestupovala dievcina,tam ma odviezla do spriatelenej cestovky,tu som nechal batoh a siel na postu.

Na poste som poslal DVD,hadam dojdu cim skor,bo zas mam malo miesta vo fotaku. Potom som siel omrknut nabrezie,dal si nanuk,super jedlo,domaci bol vtipny. Odpocinok na lavicke pri vode,teda skor na betonovom ovale,pocuval som mp3,sledoval lode.Tu som bol asi 3 hodiny.

Zas som vyhladol. Dal som si ryzu,susene ryby,hriby a krevety.bolo toho malo,zas som sa dopredu neopytal na cenu a platil som nehoraznych 65b.Sice s porovnani s ko changom to je nic ale i tak.Tam bolo jedlo za 80b,prilohy za 20b,proste ostrovne ceny.po jedle som si dal este v 711 kakao a kolac.To som zjedol opat na nabrezi.

Pobral som sa pre batoh do cestovky,bolo 20/00,lod isla o 23/00.Batozinu som zobral,nalozili ma do minivina a odviezli do pristavu.dali mi listok a nalodil som sa.ked som nastupoval do minivanu,vsimol som si ,ze mam povolene botasky co boli uvaizane o batoh ale velku vahu som tomu neprikladal. Jeden chalan co isol okolo mi hovoril aby som si skontroloval batozinu,ale nepocuvol som ho.Chyba.Na lodi som si chcel nabit mobil,sok.Tie kurvy mi vyrabovali batoh,aj maly aj velky. Z maleho mi zmizol svajciarsky nozik a z velkeho rozne mince a suvenirove mince janosika. Este ,ze mi nezobrali aj HDD z maleho batohu, to by bola katastrofa. Nasraty som vybehol z lode a utekal do cestovky. Tam sa robili,ze o nicom nevedia a este si utahovali zo mna. Mali tam batozinu aj dalsi ludia,chalanovy zmizlo 3/4 kartonu cigariet,ale len mavol rukou.Furt som otravoval,ze zavolam policiu,potom majster zacal sermovat s nozom,teda skor s mini macetou.Tak som sa radsej vyparil. Jaj debil som,hned sa mi ti ludia nezdali.

Na lodi sme spali na matracoch vedla seba,bolo nas tam asi 5,tak pohodovy spanok.No pohodovy,mal som co robit aby som zaspal,bo fakt som bol nasraty,jak na seba tak na tie kurvy zlodejske.

naklady

ubytko 3 dni + jedlo + voda - 1050b
lod kochang - ranong - 150b
minivan ranong surathai - 190b
minivan hlavna cesta pri pristave-bus stanica - 15b
voda 0.75l - 5b
nocna lod suratthai ko phangan - 390b
711 nanuk+voda - 30b
posta dvd - 80b
ryza,kura,pepsi - 40b
ryza,hriby,ryby,krevety - 65b
711 voda,snickers,chipsi,kako,kolac - 70b

Advertisement



Tot: 0.714s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.4766s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb