Pai


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Pai
August 25th 2017
Published: September 27th 2017
Edit Blog Post

imageimageimage

Grotten
D. 25/08-28/08 2017

Jeg valgte at tage 3 dage til byen Pai som jeg havde hørt godt om fra andre rejsende, det skulle være en by omringet af flot natur samt have et sjovt natteliv.

På anden dagen tog jeg på en gruppetur. Gruppen bestod af et ungt par fra England, et par med 2 små børn, to andre alene rejsende, 2 veninder og et asiatisk par.

Vi startede med at køre til en grotte, hvor vi skulle sejle meget kort med bambus både ind i grotten, hvilket jeg jo har prøvet før i malaysia, men det var stadig en hyggelig måde at komme ind i grotten på. Derefter gik vi til fods ind i grotten og fik os en lille rundvisning. Grotten var flot, men så vild var den heller ikke.

Efter grotten spiste vi frokost, jeg fik stegte ris med grøntsager og kylling. Derefter tog vi mod et udsigtspunkt og et vandfald. Ved vandfaldet var der flere folk, som gled ned af det, som var det en rutsjebane, de stoppede dog ret hurtigt, da en af dem var tæt på at komme til skade efter at have siksakket ned af vandfaldet (første og sidste gang
imageimageimage

Den asiatiske version af the grand Canyon
han gjorde det).

Dernæst tog vi til nogle hotsprings, som var ret behagelige og havde en perfekt temperatur. Der sad vi ellers i en times tid før, at vi tog videre.

Vi så udsigten fra The canyon, som var en okay kopi af USAs "the grand canyon", og så tog vi ellers mod et tempel, hvor vi så solnedgangen.

Da jeg kom tilbage til mit værelse efter en lang men god dag, så havde jeg fået en ny roomie, som jeg tog ud og spiste aftensmad med.

Om aftenen tog jeg på bar crawl med mit hostel. Vi startede ud i fællesarealet på mit Hostel, Her fik vi os ellers nogle øl og hyggede før, at vi tog til den første bar alle ca 20 mennesker. Efter ca 3 barer gik alt strømmen i byen samtidig med, at det styrtede ned, så da vi skulle hjem var det i tusmørke og helt gennemblødte.

Efter 3 dage i pai, hvoraf den første (ankomstdagen) og sidste var afslapningsdage, så tog jeg bussen med en som jeg mødte ved the hotsprings tilbage til Chaing mai.


Additional photos below
Photos: 21, Displayed: 21


Advertisement

imageimage
image

Et brudepar som tager bryllupsfotos ved the Canyon
imageimage
image

Vores bil
imageimage
image

Solnedgang ved templet
imageimage
image

The hotsprings


Tot: 0.099s; Tpl: 0.018s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0511s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb