55.den - Mae Sariang,Chaing mai


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai
October 31st 2012
Published: March 23rd 2013
Edit Blog Post

Zas nahovno spanok.Furt volado chodil hore dole a zas hadzanie piratov.Rano som docapoval vodu z vodomatu,nechal kluce od ubytka na stole,bo zas nikde ziadna recepcna a siel prec.

Ranajky v 711,dal som si parok s kecupom a salatom.Cakala ma cesta do Chiang Mai. Najskor super cesta aj s prirodou,rieka co zlikvidovala kusok cesty,takze bol prejazdy lem 1 a pol pruhu,padajuce skaly na ceste,debilni tirak co sa nedal predbehnut a riadne prasil. Sight som ziadny nespravil. Preventivne som docapoval benzin.

Ku konci som to uz valil furt 80-100km/hod,bo tam bola len rovinka a pekna asfaltka. Bohuzial asfaltku robili aj v druhom pruhu,tak vsade samy prach a potom uz aj spomalovanie. Riadne som zapraseny,musim spravit uz laundry.len neviem kedy a kde. Chcel som kupit banany ale chceli 60b,v pai 20b,tak som ich okaslal. Cestou bolo aj par check pointov s policiou,ale ani raz ma nezastavili len mi zamavali a to bolo vsetko.

Neskor som sa dostal do kopcov,tu uz bola riadna kosa a to som mal na sebe bundu.Tam som to valil priemerne 70km/hod. Kusok pred cielom ma zastihol dazd. Zaparkoval som to hned pri prvom pristresku co som zbadal.zachvilu dosol za mnu majitel a pozyval ma dnu.To uz prestavalo prsat tak som sa pobral dalej.Isol som len patdesiatkou na mokrej ceste som nechcel riskovat pad.Po prejdeny asi 15km nebolo po dazdi ani slychu,tak som to zas rozturoval na stovku.

V Chiang Mai som zapol GPS nech ma dovedie do ubytkaJe tu milion jednosmeriek. Zaplat panboh zas navigaciu inak by som pekne bludil. Bohuzial izbu za 100b nemali ,mali len za 150b. Je na druhom podlazi,dvojpostel,zdielana sprcha a zachod. Konecne som sa osprchoval,naposledy bola sprcha v pai.

Po vybaleny som siel na motorke na stadion.Uplne prtavy,vedla hrali v hale salovy futbal. Stihol som asi len 10minut,ale dobre to bolo.

Pak som odstavil moto a siel do mesta najst nieco pod zub.Restiku som nenasiel ,dal som si aspon kolac. Na veceru pojdem k severnej brane. Konecne dorazila pohladnica z ciny do tt,to trvalo.

Vybral som sa zas na motorke hladat kesky,miesta som nasiel ale kesky nie.Asi geoslepota alebo co.Prva bola na zel.stanici a druha v areali univerzity.Cestou tam a nazad som zistil co to je kolona v thajsku. Ale neva. Aspon som sa natrenoval na jazdu v meste.

Na veceru som malryzu,kur,maso,mini polievku a pohar vody.Polievku a vodu davaju standartne. Problem s parkovanim motorky na noc .V ubytku maju chodbu zapratanu svojimi motorkami. Mam ju nechat vonku,nemam ani retaz,hadam nezmizne dorana. Nakoniec som to odstavil do dvora pri ubytku,ochotny straznici za to nechceli nic ale musim si ju vyzdvihnut do 6/00 ,bo vtedy sa im menia smeny. Takze ma caka skory budicek.Konecne po dlhej dobe som skypoval so svojou laskou. Hadam sa to podari aj zajtra.

naklady

711 - 79b
ubytko ginny gh - 150b
pumpa 3.5l - 125b
pumpa 2.5l - 90b
ryza,kur maso,oriesky,polievka - 40b
najazdil som 202km

fotky

http://min.us/mbjsqjIpf2kGDs

Advertisement



Tot: 0.054s; Tpl: 0.008s; cc: 8; qc: 27; dbt: 0.0295s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1mb