אנחנו בצ'אנג מאי!!

May 13th 2007
oshri yamin
שלום לכולם!!!

אז אחרי 5 ימים שלמים של המתנה שהגשם ייפסק התייאשנו והבנו שהשמש כבר לא תחזור לזרוח באיים. אז החלטנו לשנות כיוון ולקחנו רכבת לילה בחזרה לבנגקוק.. בילינו שם כמה ימים, עד שהגיעו הויזות שלנו לויאטנם ואפילו הספקנו לעשות עוד קצת קניות, כי איכשהו יש לנו עוד קצת מקום בתיקים.. (:

בכל אופן, לפני 4 ימים יצאנו לטיול מאורגן בצפון תאילנד, יחד עם אורי ועדי, החברים שלנו מהארץ. לקחנו טיול של חברת רד-בריק, שכל המדריכים שלה מדברים עברית יותר טוב מאיתנו..
היו הרבה שירים של הראל מויאל ודין דין אביב, הרבה שניצלים וצ'יפס והייתה קצת תחושה של קייטנה (טוב, האמת שהיה ממש קייטנה של המתנ'ס בחופש הגדול), אבל שרדנו את זה ואפילו הבנו שאנחנו לא מתגעגעים לארץ, אלא רק אליכם... (:

אז מה עשינו בטיול?

ראינו מופע פילים-קופים-נחשים, מפלים, "ראפטינג" על סירות במבוק בנהר שהירקון נראה גם עדן לידו.. עשינו כמה נסיעות שטח, ביקרנו בשבט ארוכות הצוואר וארוכות האזניים (שאגב, נראה ממש אותנטי ויפה, כן.. ממשש...)
ובעיקר אכלנו.. כי בזה הישראלים אלופים! (:

זהו.

היום אנחנו הולכים לעשות עוד קצת קניות בשוק המטורף של צ'אנג מאי, וביום-יומיים הקרובים ממשיכים מפה לתחנה הבאה שלנו - לאוס!!

תמשיכו לכתוב לנו!

נשיקות!

17th June 2010
פיל מצייר!!

Wow!!!

Tot: 0.248s; Tpl: 0.023s; cc: 21; qc: 116; dbt: 0.1352s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb