סאוואדיקה מקו פנגאן!!

April 29th 2007
oshri yamin
שלום לכולם!!!

אחרי מסע של 12 שעות באוטובוס ועוד 4 במעבורת, אנחנו פה!!

את הלילה הראשון בילינו באיזה גסטהאוס קצת מוזר, נטוש משהו.. לקח לנו ממש כמה דקות להבין שזה לא זה, וישר שכרנו קטנוע והלכנו לחפש את הגסטהאוס שחברים של אושרי המליצו לנו עליו - הסי סאן סט.

היומיים הראשונים שלנו באי עברו ממש בכיף.. חרשנו את האי עם הקטנוע, היינו קצת בים, גילינו שוק לילה עם אחלה אוכל ואפילו הספקנו לתת קפיצה להאד - רין, אזור מסיבות הפול מון והרעש..

לרוע מזלנו, בעודנו מסתלבטים לנו בחוף, הגיעו משום מקום עננים שחורים-שחורים והתחיל לרדת גשם שמשום מה לא רוצה להיפסק כבר יומיים שלמים. לא רוצה! אופפ!

אז הלכנו לסוכנות נסיעות, לברר לגבי המזג אוויר באיים האחרים, ואמרו לנו שהמצב שם די דומה ושכנראה שביומיים הקרובים השמש תחזור.. אז בינתיים אנחנו מסתלבטים לנו על הערסל במרפסת ובודקים את השמיים, בתקווה שהעננים ימצאו להם מקום אחר...

חוץ מזה אנחנו מחכים לעדי ואורי שיגיעו כבר לארח לנו חברה..

זהו..

תהנו מהתמונות.. מקווים שיהיו עוד הרבה ..

Tot: 0.049s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 19; dbt: 0.0262s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb