Chiang Mai


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai
April 1st 2007
Published: April 1st 2007
Edit Blog Post

Chiang Mai

 Asia » Thailand » Chiang Mai » Chiangmai By beach_girl
April 1st 2007
Inga
Tento blog pisem z Bangkoku, celu noc som nespala lebo som bola v autobuse z Chiang Mai do Bangkoku. Nezobrala som si tu izbu lebo vecer beriem dalsi autobus na ostrov Koh Phangan kde bude slavna Full moon party ktorej sa zucastnim. Pridem tam par hodin pred zaciatkom party tak snad sa mi podari najst ubytko lebo tam bude par tisic ludi - nehovoriac o tom ze to uz bude 2. noc co sa poriadne nevyspim, lebo po nociach cestujem autobusmi a vela v nich nenaspim. Dnes sa len tak poflakujem po Khao San Road - bola som u kadernicky - dala som si zosvetlit a vyfukat vlasy - za par mesiacov pri mori z toho slnko este vytaha farbu. Tu je este par fotiek chramov z Chiang Mai a od zajtra vas budem nudit fotkami z plazi kde budem par mesiacov - Thajsko a Malajzia (mozno Bali v Indonezii) - inac je dost mozne ze na Slovensko sa vratim uz koncom augusta - to by bolo 9 mesiacov cestovania a to by mi malo na teraz stacit... Koncim, lebo zaspavam :-)


Additional photos below
Photos: 25, Displayed: 23


Advertisement



Tot: 0.078s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0513s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb