chiang mai

Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai
November 5th 2004
Published: June 30th 2005

die 2e dag hebben we dus wat pra kao, wat arun, wat po , wat tramit en nog wat minder bekende tempels gezien. ook wat rondgetoerd op de klongs met een boot dus het was allemaal wel in orde. toen we terug naar het hotel wilden rijden met de bus zaten we vast in de file en bleek de airco het niet meer te doen. de bus had geen ramen dus we zaten vast in een sauna. toen we een uur laten arriveerde had ik barstende hoofdpijn, die de dag nadien pas over was. maarja. maai penraai

die avond zijn we nog avonturenwandeling gaan doen : ik dacht dat siam square in zuidelijke richting lag, en dus zijn we die richting maar uitgestapt, toen we er 2 uur later nog niet waren hebben we maar de sky train terug genomen waar we ontdekten dat we slechts 1 halte van siam square verwijderd waren, dus bijna raak 😊

het diner die avond was noodles van bij de 7/11, maar ze hebben toch goed gesmaakt

de dag nadien damnoen saduak gedaan, wat op 5 jaar nog een grotere touristtrap geworden is dan het al was. wel lekker geboeft in een buffet in de rose garden, een andere tourist trap die rocio wel wist te waarderen.

het hoogtepunt van de dag vond ik toch de nachttrein naar chiangmai. we hadden nog snel een fles mekong ingeslagen want de vorige was al half , en begonnen dus maar war te drinken. 2 uur later was de fles leeg en waren we al stevig in de stemming. de eerlijkheid gebied me te zeggen ; ik iets meer dan rocio.

en nu zitten we dus in chiangmai, hier voorlopig alleen nog maar wat geluierd en met de tuk tuk naar de nachtmarkt gegaan hoewel het nog steeds dag is. waarschijnlijk zodra een hapje eten in de whole earth restaurant en dan staat er een shopping spree te wachten.

Tot: 0.055s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0307s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb