eerste dag

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 3rd 2004
Published: June 30th 2005

na anderhalf uur oponthoud in frankfurt omdat een of andere onverlaat waarschijnlijk over de kabels gevallen was waardoor alle elentriek in de vluchtleiding uitgevallen was zijn we toch in thailand aangekomen. het eten in de vlieger was voor de 1e keer in mn leven zelfs lekker. na inchekken en al die rommel zijn we met de skytrain eten gaan jagen en uiteindelijk op happy hour in het hard rock cafe terechtgekomen, dan gaat ne mens al eens naar azie dan kruipt em nog in een verderfelijk gringokot ;-). nadien nog grappig gaan eten in iets waar enkel thais zaten, het was een risico maar het bleek uiteindelijk kei lekker en spotgoedkoop : met 2 man gegeten voor 210 bath (4euro) drinken inbegrepen. en tot op moment van schrijven toerista-vrij.
vandaag, de 2e dag hebben we minstens 8 tempels gezien, maar het relaas daarvan wordt uitgesteld vanwege een zonnesteek door een kl*tebus waarin de airco kapot was. ik smeek u, laat nooit meer een hond of een baby achter in de auto> nu weet ik hoe warm da kan zijn :-)

Tot: 0.061s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0446s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1023.5kb