Elefant tur. Bading med elefanter.

Asia » Thailand » Central Thailand » Ko Chang
November 17th 2009
Published: November 17th 2009

På elefantryggen gjennom jungel, og bading med elefanten. Tirsdag 17 november er en dag nærmere jul, og været er nok ikke det beste i Norge. Her er det imidlertid ingen julestemning, men derimot like godt og varmt. Vi var tidlig oppe i dag siden vi hadde bestilt oss en aldri så liten elefantopplevelse. Vi ble plukket opp av en jeep som avtalt, og deretter bar det ut i mere ”grisgrendt” ... Read Full Entry

Photos are below

17th November 2009

Morsomt å se på bildene! Skjønner at dere har en fantastisk ferie. Nå har Pål, jentene og jeg vært inne og sett hvordan dere har det. Fortsatt god ferie her regner det. Pål er på vei til vinnteren og snø på Beito. Nyt ferien så lenge den varere. alle hilser masse. Grethe m. fam.
18th November 2009

Buddismens natur
Det er vel stort sett buddhister dere er omgitt av, og de steller usedvanlig pent med dyrene sine - den blinde hunden kan være den gjenfødte bestefaren som døde for lenge siden osv.. De kjører heller av veien, framfor å kjøre på en hund... I motsetning til muslimene - som buddhistene bruker som slaktere.. De slakter ikke kjøttet dere spiser selv.. Buddhistene er for øvrig særdeles hyggelige folk, som kan være vel verdt å investere tid til å bli kjent med hvis dere er sosiale en kveld! Vel, ser ut som dere har det fantastisk - kos dere stort videre!

Tot: 0.04s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0199s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb