Chinatown

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 26th 2008
Published: November 30th 2008

Desværre sov vi helt til kl. 11 og morgenmaden bliver kun serveret til kl. 10. Børnene var dog ligeglade de ville bare op på taget og bade i poolen, hvilket vi så gjorde. Bagefter gik vi ud for at få noget mad. Da kl. efterhånden var 14 blev det til frokost. Vi fandt et sted, hvor de kunne få deres elskede nuggets og pommesfritter. Så tog vi en tuk-tuk til floden, hvorfra vi tog en båd til Chinatown. Det er ret vildt, hvad der var af boder. Anna bliver ved med at kalde det loppemarked, og kan ikke helt forstå, at det er nye ting der sælges. De blev dog hurtigt trætte af at gå, så vi så kun et enkelt tempel. Da vi kom til det vi gerne ville se, fik vi at vide, det var lukket. En tuk-tuk blev prajet, nu ville vi hjem. Vi indvilligede dog i at køre omkring en skrædder og se på tøj i 5 min. Tilbage på hotellet fik vi slappet af og børnene begyndte på deres lektier.
Da vi skulle spise til aften måtte vi igen erkende, at børnene vil have det mad, de kender, mens vi vil prøve det lokale. De fik derfor pizza, mens vi fik lokale retter. Efter maden gik vi igennem boderne på Patpong og fik købt forskellige ting. Det betyder også, at vi allerede er ret trætte af at skulle prutte om priserne!

Tot: 0.187s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 56; dbt: 0.1209s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb