Australien 2005/2006

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
December 30th 2005
Published: January 3rd 2006

Efter at have indtaget et stort maaltid morgenmad til naesten ingen penge, bruges resten af formiddagen paa at finde et nyt hotel, hvilket ikke er let, da de fleste hoteller er udsolgte her dagen foer nytaar. Det lykkedes ca. 200 m. fra det gamle. Hotellet har ogsaa et flot navn (The Ambassedor), men er i oevrigt gammelt og slidt. Til gengaeld er der plads til alle paa vaerelserne, og de fire unger faar deres eget faelles vaerelse.
Vejret i Bangkok er behageligt paa omkring de 30 grader - paa nettet laeser vi om snestorm i Danmark!
Vi tager en tur til centrum og koerer en tur med skyrailen. Der er utrolig mange biler og knallerter i Bangkok, saa luften er iukke rar at indaande. Der er dog ogsaa nogle utrolig dejlige groenne oaser, hvor man kan nyde en kold oel eller faa massage. Palles ryg har det ikke godt, saa det forsoeger han at bedre paa med halvanden times massage.
Vi bestiller en tur til "det flydende marked" i morgen tidlig samt reserverer bord til en nytaarsbuffet paa hotellet.
Efter en omgang fod- eller kropsmassage til de fleste, spiser vi aftensmad og slipper specielt drengene loes i handelsgaderne, hvor der handles spil. Traette efter en haard dag gaar vi i seng foer midnatstid.

Tot: 0.108s; Tpl: 0.012s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0851s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb