11.11.


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 11th 2007
Published: November 11th 2007
Edit Blog Post

sziasztok
ma 1kor keltunk budaval, mert tegnap (lletve ma hajnali)6kor fekudtunk le, addig dumaltunk, meg soroztunk. szoval neki fel kellett kelnie, hogy vmi pszichiaterrel talalkozzon 8kor, persze azt se tudta hol van, aztan visszajott, aludtunk 1ig, majd felkeltunk ,kajaltunk vmi irto finom tesztas kajat (azt, amit otthon a kinaiban lehet kapni, csak sokkal sokkal finomabb es ott keszitik az orrod elott es nyami!). aztan buda ossze vissza vasarolgatott ajandekokat a baratainak en meg tanacsado voltam... 😊
aztan vhogy eltelt a delutan, setaltunk a khao san roadon (ez itt a backpacker utazok utcaja, nagy neonreklamok, minden lepesnel utcai arus, mindent lehet venni, tuk tukok es robogok laviroznak a tomegben, szol a zene es soha nem szunik meg a nyuzsges, nagyon jo, de egy ido utan persze kicsit faraszto...) fel-ala meg a kornyeken, nagyon durva mert itt kb csak feher turistakat lehet latni, de azt nagyon sokat, nagyon mas, mint bangkok mas reszein. aztan most megint felultunk egy hostel tetejere es soroztunk. ma is itt alszom, aztan holnap reggel irany a korhaz. remelem a jovo het mar nem lesz olyan kemeny, mert az kicsit azert sok volt nekem. majd ha a dormitoryban leszek, akkor teszek fel kepeket is.
ja es egesz nap ilyen utcai arusoknal kaphato csirkefalatkakat eszegettunk, amik nagyon finomak, egy kis palcikara vannak feltuzdelve ananasszal, paradicsimmal, paprikaval es nagggyon finomak es kb 25-50 ftba kerulnek. ja es maegtanultam alkudni, ma a budanak en alkudtam le egy polot, persze aztan elofordult, hogy egy nagyon bunko eladoval is tlalkoztam, aki nem engedett es meg hulyenek is nezett, persze kb 60 ft-on vitatkoztunk uh vegul megvettem 120 baht-ert 100 helyett, ami kb 700 ft, szoval itt tenyleg eleg olcso minden. tegnap jo kis papucsot vettem 200 ft-ert.
mindenkit puszilok
pa
most hogy atolvastam eleg ertelmetlen ez a level, bocs

Advertisement



Tot: 0.078s; Tpl: 0.016s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0494s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb