Damn!


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
April 9th 2007
Published: April 9th 2007
Edit Blog Post

Eller skal jeg heller si: Gosh darn it!
Mohohaha.

Det jeg ble forundret over, var at Big Johns hostel ble lokalisert så fort her på travelblog-greiene.
Det er altså her jeg skal være fram til 13. april. Og som dere alle vet: 13. april er det bare 14 dager til Helge fyller år, dere.
Så det er bare å rulle kjevla, og lage han ei vestlandslefse, dere. Det blir han sikkert glad for, den vestlendingen i Siljan.

Ellers skal jeg følge opp med bilder og slikt. Men denne gangen må de som vil se bilder, logge inn på facebook, og bli Ling Sol sin venn (Jeg må godta de som har tilgang på bildene mine). Det er for å beskytte meg selv mot ...øh..internett og verden?
Jadajada.

Takk for alle hilsener i dag, forresten.
30åringen avslutter nå sitt notat.

Ha en fin dag. Så snækkæs vi!

PS: Jeg er ikke i Thailand. Bare later som. Åssen skulle jeg vel ellers skrive æøå?
Møøø


Advertisement



Tot: 0.241s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.0869s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb