Wai Thai!


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
January 19th 2007
Published: January 19th 2007
Edit Blog Post

En lep wai s Tajske! No, tale "lep" je tu samo zaradi vljudnosti, saj bi bilo bolje pripisati soparen, vroc, zasmogan, kaoticen - in naravnost cudovit! Po spektakularno hitrem prejemu prtljage sva z Maso najprej sedli na zastonj shuttle bus do glavne postaje (na letaliscu), od tam pa potem na bus st. 556 do Khao San ulice. Ze na poti je bilo jasno: ce se ne oglasim vec, je to zato, ker nisem zmozna prebaviti vse te fascinacije! Ne morem si kaj, da ne bi sla mimo hrane, ki se je ze po teh nekaj trenutkih tukaj izkazala za edini vreden cilj. Nisva sicer se nic preizkusili, ampak ko se Masa stusira, jaz pa odlepim od tipkovnice, bo to najbrz moja prva zelja. Za znoret ponudba ... Izkrcali sva se v prvem ogledanem guesthousu z obetavnim naslovom Budget in trenutno res izlgeda vse povsem OK: postelje so ciste, soba (neklimatizirana) stane 300 batov, imajo internet, je cisto zraven Khao San ulice, skratka, life is good! Toliko zaenkrat, saj tudi mene caka tus. Malo (?) sem se zamedena od casovne razlike, tako da kaksno bolj smiselno porocilo sledi kasneje. Mogoce samo se to: niti bata mi ni zal, da sem se odpravila sem. Zaenkrat je vse se celo bolje, kot sem si kadar koli predstavljala, da bo.
PS: Ne me hecat! Ravnokar sem prebrala, da se je po Evropi razbesnela zelo napsihirana nevihta! In da so menda odpovedali kar polovico letov na frankfurtskem letaliscu! Kaksna sreca ali pa slucaj, da smo sli z Munchna. Zdaj je vprasanje le, v koliko kosih je domov prisel Francl.

Advertisement



19th January 2007

slurp
hey crazy&crazy Ivice, your blog just might be the rason, da zagrozim t2-jevcem z bole o smrtjo, e mi ne priklopjo kmal intrneta! I wanna know all the details ;) Aja, just an info: mi smo spravli twister ka domov in se vra amo na stare tire ... Mehika pa aka. Uživajta!!! ana
24th January 2007

JE-BA-TE, a ze kej treniras za mehiko??? matr, tlele niso glih navduseni nad alkoholom, tko da se bl predajava hrani ... glej da vidve z jernejo nadoknadita v tej smeri - skupi bomo popolni :)

Tot: 0.075s; Tpl: 0.014s; cc: 6; qc: 23; dbt: 0.0502s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb