206.den - busan (gamcheon village)


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea » Busan
August 22nd 2018
Published: August 24th 2018
Edit Blog Post

Dnes som to tu chcel ponat relaxacne.

Oranzovym Metrom sa dostavam na stanicu toseong.

Po vyjdeny na povrch som si vsimol znacku posta.

Tak super, posta uplne mini. Fesna postarka mi predava 3znamky, tie lepim na gratis pohladnice, podavam postarke a smer Gamcheon Culture Village.

Dalo sa ist aj busom ale je to v pesej dostupnosti i ked dost slapania do kopca.

Uzkymi ulickami sa dostavam k startovaciemu bodu.

Recenzie neklamali, je to dost turisticke.

Idem prakticky s davom po hlavnej ulicke. Tam po bokoch rozne restiky a suvenirove obchodiky. Nesmu chybat pozicovne doboveho oblecenia.

Obchodiky su gycovo pomalovane, obcas neaka ta gycova soska a neaka ta malba na stene.

Korejky si robia kopy selfie.

Fakt mi pripadaju ako take barbie. Zmalovane, pekne oblecene, same pozy do mobilu no uplne nevsimave.

Uplne sklamanie i ked fajn vyhlad na farebne domceky natlacene na sebe v kopci.

Klesam do udolia, mensi relax a nazad stupanie.

Z hlavneho tahu sa napajam na jednu z atrakcii, pomalovane schody.

Uplne v pohode schody ale jeden mlady beloch ostava stat asi v stvrtine, kdezto jeho sikmoky kamosi to v pohode davaju.

Po vyjdeny hore putujem uzkymi ulickami na styl uliciek v maroku v medine. Len s tym rozdielom, ze tu je to cistejsie a prakticky zadny lokali len turisti.

Ulicky fajn ale ako vravim nic specialne. Ak by tu neboli tie kvanta obchodikov bolo by to fajn.

Z tejto dedinky putujem pesibusom k jalgachi market (uplne nahodou, proste som len siel)

Okolo kopa predajcov ryb a inych morskych zivocichov. Vsetko vonku v stankoch. Ryby bud v malych nadrziach alebo lavoroch.

Hlavny market je vsak vo velkej budove. Opat to iste co vonku, len viac zivych produktov.

Blizko je nakupne stredisko lotto. Tu som sa dobre odrbal na dzuse. Cena bola 1.6k w avsak to platilo len pre clenov tohto retazca. Ja som nebol tak som vycaloval dvojnasobok.

Pri obchodaku je aj zdvihaci most cez more. Bohuzial ziadna lod nesla, tak som ho videl len v pokoji.

Ulickou plno obchodikov a roznych soch sa dostavam k eskalatorom co vedu do yongusan parku.

Tomu dominuje vysoka busan tower ale nic extra.

Ja sa zvalujem na lavicku a driemem.

Vedla hraju dochodci nieco na styl damy.

Uz je jasne, ze zajtra na jeju nepoletim, vsetky lety dnes i zajtra rano su zrusene, pochybujem, ze zajtra poobede pojdu.

Kurva letenka aj ubytko uz vyplatene.

Pisem do ubytka ci to vedia gratis zrusit, uvidim co odpovedia.

Z parku pesi presun okolo china town az k vlakovej stanici.

Ta vyzera ako ufo ale zblizka to az tak jasne neni. Vcera z tury to uz bolo o inom pohlade.

Skacem na metro a ubytko.

No na metro, v podzemnom mestecku som odslapal dobreho pol kilometra kym som dosol k metru.

Na ubytku plan co miesto jeju.

Pojdem do tongyeong a odtial do np wolchusan.

Na vecer vybehnutie do supermarketu pre pivo a volaku tu veceru.

Cestou som stretol aj recepcneho s novym robosom v hosteli.

Dost ludi si tu vari. Ja na to prdim, i ked by som tym dost usetril ale srat na penaze.

Ono by som dost usetril aj keby nepijem. Kolonku alkohol radsej nevediem a vsetko to pcham do jedla.

Co sa tyka penez, tak mi pipla z domova posledna hotovost co som mal. Tak cul zijem uz len z virtualnych penez.

Dost ma prekvapil sumar. K dispozicii mam este cca 7500€, jojo nasol som dake rezervy + ak by bolo zle mam este jednu malu zeleznu rezervu ale s tu hybat isto nechcem.

Ah v minulom ubytku som zabudol slnecne okukiare.

Pivo vypite v lobby. Mlada taiwanka tu ostava robit za strechu nad hlavou, sa tu cul tvari ako velky boss. Fakt niektore aziatky su totalne vypatlane.

Inak v lobby ziadna debata s nikym.

Skusal som jednu zapadniarsku feministku ale nic. Ostatny len kukali do mobilov resp v kuchyni bola parta chalanov a bab.

Naklady :

Dobitie karty : 10k w
Kelinkova polivka : 0.85€ (1.1k w karta)
Dzus 1.5l : 2.54€ (3.28k w karta)
Nakup : 7.47€ (9.7k w karta)
Jedlo : 4.64€ (6k w karta)
3xznamky : 1€ (1.29k w karta)


Advertisement



Tot: 0.527s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.2805s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb