205.den - busan (Jangsan Mountain)


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea » Busan
August 21st 2018
Published: August 22nd 2018
Edit Blog Post

Spanek konecne normalny.

Ranajky rovnako ako vcera.

Nasadam na zelene metro a smer konecna jangasan.

Vonku opat mega teplo.

Moje kroky vedu na Jangsan Mountain.

Trial by mal zacinat v daecheon parku.

Nuz zacina, len vsetko v korejcine a mapy su dost neasne.

Idem podla navodu https://www.finnomads.com/2017/02/41-good-hiking-places-in-busan.html

Nuz idem podla neho len po outdoor posilovnu. Potum uz intuitivne podla mapy.cz

Na zaciatku parku kopa skolkarov.

Neskor pri mini rieke kopa oddychujucich dochodcov.

Som velmi prekvapeny kolko dochodcov v sikmookych krajinach turistikuje.

Nuz teda po fajn ceste si pochodujem okolo chramu, rieky s mini vodopadom az k telocvicny v lese.

Tu to strhavam vlavo, prekracujem po kamenoch riecku a uz som na prirodnom chodniku.

Cul uz mam normalne turisticke topanky. V slapkach to tu neodporucam max len tento park.

Konecne v tieny stromov.

Obcas dake odpocivadla, dochodci a mensie stupania.

Znacenie je pre mna chaoticke. Len obcas rozcestnik s mapou. No moja destinacia nikde.

Na jednom vahani ma korejsky naviguje dochodca.

Som mu na mape ukazal vrchol jangsan a povedal jogi (tu, tam po korejsky).

Nuz lesik a zrazu razcestie. Tak podla mobilu si volim trasu.

Strme stupanie po nie moc vychodenom chodniku.

Dostavam sa na luku pokrytu kopou velkych skal.

Tlacim do seba roztopenu cokoladu. To bol napad kupit v tomto teple cokoladu ale bola v akcii za 1k w.

Uz normalnou cestickou opat kamenne pole. Na jednu skalu pisem fcst.

Vyhlad na cast busanu uplne paradny.

Opat si volim obtiazne stupanie po nie moc frekventovanej cesticke.

Vynaram sa pri tabuli dangers mine zone.

No potesi teda.

Ale zas zaminovane pole je ohradene plotom. Nuz ale ktovie ci su tam v skutocnosti miny.

Na vrchol sa vsak nedostavam. Je ohradeny vojenskym plotom.

No ale to nevadi, i z pod vrchola su super vyhlady na cely busan, vratane mora, zel.stanice v tvare lietajuceho taniera…

Na jednej skale sa davam len do kratasov a chytam bronz.

Prichadzaju turisti, ponukam ich sladkostami, neodmietaju.

Zacina zostup az k plazi haeuandae.

Zostup je teda riadny, doplneni usekom kopom schodov. Som rad, ze som siel inou trasou (moj profil na endomonde).

Vyhlady neskutocne, mesto, kopce a znicoho nic v lese posilovna a nie jedna.

Este sa dalo vyliezt na dake mensie kopce po ceste ale prdel som na to.

Vidina mora a plaze ma hnala vpred.

Ako som sa blizil k cielu lemoval som vojenske uzemie.

Ale oproti taiwanu tu bolo riadne zabezpecene vysokym plotom.

Popri boli aj verejne dostupne cviciska, lezecka skala, lezenie v pneumatikach.

Po skoro 4hod a 11km sa vynaram na hlavnej ceste.

Riadne spoteny a smradlavy.

Prekracujem jednu, druhu hlavnu a som na plazi.

Na ¼ uz pekny tien, to je vyhoda blizkych vyskovych budov.

Ludi dost, zvacsa rodiny, pary a fotiacie sa mlade korejky.

Vo vode vacsina ludi s kolesami.

More aj plaz lepsejsia ako vcera.

Ono to bola vcera skor len piknikova plaz. Dost ludi tam malo komplet piknikove sety.

Voda fajn, konecne som otestoval aj more v koreii.

Potesilo free wifi a fajn cena na jeju. Co som neskor na ubytku kupil a bola to chyba , bo som zabudol na skurveny tajfun.

Nuz ale na plazi bolo fajn. Kopa peknych korejek, hlavne tie vydate boli uplne super a to niektore mali aj tri deti.

Okolo 18.00 zacali plavcici vyhanat ludi z mora.

Tak som sa spakoval a siel i ja.

Dongbaek park je hned pri plazi. Fajn prechadzka, s kopu sportujucich ludi.

Pekne vyhlady na more a pekny most cez more.

Kopa luxusne vyzerajucich vyskovych budov.

V neakom tom obchodaku vecera a smer ubytko.

V metre si ode mna vzdy lude odsadali, jojo smrdim.

Zastavka v supermarkete, kupa 3x steiger a to vychlastane v lobby.

Na recepcii si davam oprat, oproti taiwanu vsetko v rezii recepcneho a nie samopranie. Tak to mam rad.

Kupa letenky na jeju vratane ubytka.

V lobby zvacsa zamestnanci. (Spa, tal).

Neskor dosli chlastajucie rusky a este sa tu pohybuju dve taiwanky. Jedna cca 22rocna, ta je uplne odtrhnuta z retaze ale iq dietata.

Naklady :

2xkimchee busan, 10dorm, share kupelka : 15.9k w
Pranie : 5k w
Nakup : 6.58€ (8.47k w karta)
Nakup : 5.83€ (7.5k w karta)
Nakup : 1.01€ (1.3,k w karta)
Nakup : 5.02€ (6450 w karta)
Let busan - jeju : 22.93€ (29.5k w karta)
3xKodakkodak Guesthouse, 6dorm, share kupelka : 22,67€ (29,148k w karta)


Advertisement



Tot: 0.469s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.2499s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb