207.den - presun do tongyeong


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea
August 23rd 2018
Published: August 25th 2018
Edit Blog Post

Tak a je to potvrdene, jeju sa nekona.

Potesila sprava z ubytka, vraj vrati celu sumu ale musim kontaktovat agodu.

Skusam usa linku, nic, tak uk linku. Tu uz to ide, zadavam cislo rezervacie, potvrdzujem mriezkou, posledne 4cisla kreditky, potvrdzujem mriezkou.

Ozyva sa mi dievcina ale skoro vobec nic jej nerozumim, strasny sum v telefone a jej ang mi moc nepasovala (nebola to rodena uk zienka).

Nuz tak dohadujeme sa, ze to vyriesime cez mail.

Ten prichadza, opisujem situaciu a cakam co odpovedia.

Na air busan linku sa neda dovolat. Sa necudujem, sak zrusili cca 10letov.

Bookujem ubytko v dalsom mestecku. Tu som chcel pouzit agoda body ale nepreslo to, treba vraj min 1000, mam 750.

No ako mi to nepreslo tak blby system mi premenil platbu z w na britsku libru (ono to vzdy najskor ponuka tuto menu, bo revolut je uk karta). Tak hned strata neakych centov pri zlom kurze.

Recepcna ma naviguje na bus stanicu v centre.

Beriem oranzove metro, po jednej zastavke ho menim za zelene a vyskakujem na stanici sasang.

Opat zmatocne znacenie na bus terminal, raz vlavo a potom zas naopak.

No dostavam sa tam.

Kartou kupujem listok smer tongyeong.

Na listku len destinacia a cislo nastupista. Ziadna miestenka abo odchod busu. Ono bus ide cca kazdych 20.min.

Usporiadanie 2+2, menej luxusu ako som bol zvyknuty.

Cesta ubehla rychlo, okolo hory, policka, more.

Bus stanica je asi 8km od mojho ubytka resp od centra kde chodia turisti.

Pri stanici je tur.info budka. Pytam sa tetuli ake cislo mhd. Odpoved ma zaskocila, vsetky.

Nuz teda na zastavke naskakujem do druheho busu co dosol. Islo do nho najvac ludi s kuframi.

Chalan predomnou gps a cca rovnaka pozicia ubytka ako moja.

Vystupuje on, vystupujem ja.

Zacina poprchat.

Prichadzam na ubytko o 2hod skor pred check inom.

Ubytko ma co to uz za sebou, nechybaju pavuciny, no chyba recepcny.

Heslo na wifi tu neni. Tak tu nechavam batoh a hor sa do mesta.

Vonku zatiahnute, obcas mensi dazd.

Smerujem k osobnemu pristavu, tu by malo byt dalsie info centrum.

Vo velkej budove nikto, vsetko zavrete (tajfun tak ziadne lode). Na info centre tez nikto, len mapky v korejcine.

Vonku sa spusta riadna prehanka. Tak cakam.

Prvy dojem zatial nic moc ale je to ovplyvnene pocasim.

Zaludok by jedol.

Jedna z nevyhod restik tu je, ze clovek nevidi dnu, tak nevi ci su dnu ludia (zvacsa idem tam), no a dalsa nevyhoda, ze jedla robia pre skupiny. Korejci zrejme nejedavaju samy.

Nuz nakonec sa mi dari najst jedna, kde som videl kopu topanok vonku.

Restika full.

Objednavam podla stola vedla mna, bola to najmensia porcia co som videl.

Vyzuvam sa a usadzam sa na zem k stoliku.

Prinasaju mi obriu muslovu polievku s nudlami.

Mnam, musiel fakt kopa, nechybal aj jeden shrim a kusok kraba.

Medzi tym mi pisu z ubytka, tak dohadujem check in za pol hodinu.

Na ubytku ma caka brigadnik, ktory ma moc naponahlo bo zajtra sa vracia do ciny.

Nakonec mam sukromnu izbu (poschodova postel) s privat kupeplkou. Nesmu chybat uteraky a mydlo. To vsak vyzera divno tak po dlhom case nacinam jedno z mojich zasob. Naposledy tusim volakedy na taiwane.

Po zlozeni veci pokracujem v prieskume mini mestecka.

Ako inak i tu je art village. Tak ju idem kuknut.

Popri pristave kde je plno rybarskych lodiek a neake tie velke repliky starodavnych lodi sa dostavam do dedinky.

No skor je to len par domcekov v kopci.

Obcas sa spusta dazd ale len na par minut.

Nuz opat nic moc, par kresieb, neake dve tri kaviarnicky (zatvorene) a to je vsetko.

Ale vyhlad bol fajn, na samom vrchu bol pristresok.

Klesanie do mestecka, prejdenie slabeho trhu s rybami a inymi vecami.

Navsteva pekneho komplexu starodavnych budov. Platil sa vstup ale po 18.00 uz nik v pokladni nebol.

Opat dobry vyhlad a fajn budovy ale boli vsetky pozatvarane. Komplex obohnany malym murikom a na nom cierne skridle.

Okolo dost velkeho kostola sa dostavam nazad na hlavnu. Tu kotvim na kuraciburger s kuratom. To iste co som mal v busane.

Kupa flaskovych piv, su lacnejsie ako plechovky.

Tie vypite na izbe a pokus o planovanie. Ten ale nevysiel, bo som rozposlal spravy babam z cs s ktorymi som sa stretol.

Tak chat s pin z taipei, windy z yogji, dea z jakarty a moja letna laska z hkg.

Windy aj dea (baba co som stretol na ture na ijlen) ma furt volaju nech ich dojdem navstivit. Pin mi bola vdacna za odporucanie kanchanaburi, vraj stale fajn dedinka no a hkg mi posilala neake cinske verse prelozene pomocou translatora. Ty si moj tiger, ja tvoj lev, budeme spolu bojovat.

Najviac som si ale pisal s windy (nic moc moslimka), meni zamestnanie a ide pracovat do banky.

Dea zomrela mama.

Ostatne cs sa moc neozvali a ak hej tak len dve tri vety.

Najlepsa bola baba z kaohsiang. Korejky su podla nej moc umele (ma pravdu), pritom ona sa s mejkapom s nimi moze rovnat.

Jo a na taiwane mega dazd so zaplavenymi ulicami.

Takze suma sumarov asi fajn kamosky su len tieto, ine len aha stretli sme sa bolo fajn, dovidenia.

Naklady :

2xmnb gh, 2dorm, private sprcha: 20.14€ (18.07 britskej libry karta)
Bus busan- tongyeong : 8.41€ (10.9k w karta)
Nakup : 2.21€ (2.86k w karta)
Muslova polievka : 6.56€ (8.5k w karta)
Kuraci burger, kusky kurata, 0.3dcl pepsi : 6.57€ (8.5k w karta)


Advertisement



Tot: 0.042s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0211s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb