Singapore


Advertisement
Singapore's flag
Asia » Singapore » Sentosa Island » Siloso Beach
June 1st 2007
Published: June 1st 2007
Edit Blog Post

Uz par dni som v Singapure a neumyselne porusam ich zakony - v metre som pila vodu - je za to pokuta 500 Singapurskych dolarov a porusila som aj par dalsich - tiez nechtiac... Mesto naplnilo moje ocakavania - moderne, vysoke budovy, vsade same obchody plne ludi - tento tyzden su super zlavy tak vsade je plno ludi. Co ma velmi prekvapilo je to aky nadherni ludia tu ziju - vsade kam sa pozries su nadherne tvare a mladi ludia obleceni ako z casopisov. Ked uz o tom pisem mojim najoblubenejsim narodom zo vsetkych krajin co som precestovala na tomto tripe su jednoznacne ludia na Bali (baby tiez so mnou suhlasia a takisto kopec dalsich turistov) - su cool a ak budem nahodou v zivote musiet prekonavat nejake tazke chvile nepojdem k psychologovi ale kupim si letenku na Bali - maju o cloveka naozaj zaujem, nejde im len o peniaze ako v inych krajinach (rozosmiali by aj mrtvolu) - nemaju konkurenciu, velmi nam chybaju. Moji najmenej oblubeny ludia su v Indii - neponahlam sa spat... Kambodza u mna vedie vo fyzickej krase, aj ked ludia zo Singapuru su tesne za nou :o) To je moj nazor na ktory mam na konci mojho cestovania narok. Zajtra letim do Macau a o pol noci beriem ferry do Hong Kongu - netusim kde mam hladat ubytko v tomto drahom meste lebo moja kniha ho nezahrna tak sa zrejme ocitnem o 1:00 rano bez mapy a bez adresy kam ist - nebude to prvy krat nejak to dopadne...


Additional photos below
Photos: 46, Displayed: 23


Advertisement



Tot: 0.068s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0364s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb