White beach

Asia » Philippines » Boracay
November 5th 2007
Published: November 5th 2007

hallo

Saa er vi landet paa filippinerne, det er vaesentlig anderledes end hvad vi hidtil har stoedt paa i asia tour.
Manila er en stor flad by, med 11 millioner mennesker spredt ud over et stort areal. her er ingen store hoejhuse, her er mere fattigt og det er dermed en meget mindre praengende by end f.eks. Hong Kong.
I Manila var varmen meget trykkende, fordi der absolut ikke var nogen vind, som roerte sig, det var som et drivhus, heldigvis er der air-condition i alle restauranter og centre, saa det er okay efter omstaendighederne.
Vi er saa heldige at have en starbucks lige ved siden af vores guesthouse, men det er dog ikke dyrt, det koster kun 10 kr for en kaffe derinde, laekkert.
Loerdag koerte vi rundt med nogle filippinere, som er en bekendt hjemmefras familie, de viste os rundt i byen fra deres bil og hjalp med diverse ting, som flybilletter og korsel til lufthavn. det var meget laekkert for en gang skyld blot at se byen fra bagsaedet af en bil og blive fragtet rundt fra bagsaedet af en 4-hjulstraekker.
Sondag floej vi til Caticlan hvorfra vi sejlede til en lille paradis-oe Boracay, hvor vi bor lige ud til den mest laekre strand
de sidste par dage er blevet brugt paa at bade paa stranden, vandet er dejligt varmt
en af de naeste dage tager vi formentlig ud til nogle gode snorklesteder, men ellers blive det nok bare en dase uge for vores vedkomne.

Hav det godt og pas paa jer selv i kulden

ps. Billeder kommer op saa hurtigt som muligt

Tot: 0.088s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0564s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb