Herren sier:

Philippines' flag
Asia » Philippines » Bohol » Panglao
January 7th 2009
Published: January 7th 2009

Nå er det siste dagen her på Filipinene før vi drar til Thailand i morgen tidlig. Fillipinene kan oppsumeres på følgende måte:
Veldig vennlige mennesker og alle prater bra engelsk.
Holder mann seg utenfor den værste slummen i byene er mann rimelig trygg her.
Klimaet på denne tiden av året er veldig varierende fra sted til sted, men varmen er i alle fall til stede mellom 26 og 30 grader.
Overaskende lite turister og ingen normenn har vi truffet.
Prisnivået er omrent samme som i Thailand, BILLIG.
Maten er veldig varierende, men stort sett bra. (ikke noe matforgifting ennå i alle fall)
Grunnen til at vi reiser til Thailand i morgen er rett og slett været, da det er mye mer stabilt og sol der.
Det var faktaopplysninger, nå til det alvorlige:
Marit sitter i skyggen og leser og jeg skriver blogg.

7th January 2009

hei på dere - Godt nytt år, høres kjempedeilig ut å være på ferie nå. Her som det er veeeeeldig kaldt og mye mas på jobben. Det er uråd å få tenkt ut en hel setning uten at noen skal forstyrre. Vi får snakkes når du kommer hjem Marit.
7th January 2009

Ikke misunnelig.....
Dette høres jo helt forferdelig ut......nei holder meg til kuldegrader, tåke og mørke:-) Likte veldig godt den kommoden men de trenger den nok der:-) God tur til Thailand, dere bare måtte liksom hehe. :-))

Tot: 0.129s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 61; dbt: 0.0715s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb