Klo 17.41

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
March 18th 2008
Published: March 18th 2008

Tanaan ei suurempia tapahtunut. Lahdettiin mono raililla taas rullaamaan ja otettiin taksi Titiwangsa Lakelle, mutta perille paastyamme rupesi satamaan kaatamalla vetta, joten jatkettiin taksilla suoraan Kuala Lumpur City Centeriin. Koko taksimatkan hinnaksi tuli hulppeat 1,5e. Kaytiin vetamassa intialaiset safkat, jotka tuli juomineen maksamaan n.3e.
Lopuksi istuttiin takapihalle Domeen juomaan kupposet kahvia, jotka maksoi enemman, kuin taksi ja safkat yhteensa. Otettiin kissa poydalle, eli tassa tapauksessa Lonely Planet, ja suunniteltiin mihin edetaan KLsta.

Ensi viikonloppuna saapuu siis formulasirkus Malesian Sepangiin 70km paahan Kuala Lumpurin keskustasta. Lauantaina mennaan katsomaan aika-ajoja ja sunnuntaina mennaan seuraamaan lahelta kun Raikkonen rysayttaa ensimmaisessa mutkassa ulos.
Nailla nakymin lahdetaan maanantaina tai tiistaina junalla pohjoiseen pain, eli Penangin saarelle, jossa rantaillaan taas muutamia paivia. Sielta olisi tarkoitus suunnata parilla laivalla ja bussilla Pulau Perhetianille Malesian mantereen koillisosaan. Siita eteen pain ei ole viela paatetty jatkosta, mutta matka etenenee Pulau Tiomanille etelaan pain.

Malesiassa paukkuu viela suhteellisen pahasti sadekausi, joka ei sinaansa haittaa suuremmin. Aamulla ja paivalla paistaa yleensa aurinko, mutta aika tarkalleen noin klo17 aikaan alkaa sade, joka taukoaa hetkeksi, ja alkaa myohemmin illalla uudestaan. Sadekausi ei juurikaan ilmeisesti eroa Malesian ns. kuivasta kaudesta, jolloin sataa myos suht paljon.

Kuten huomasitte eipa paljoa tapahtunut yhdessa paivassa, joten mitapa sita tassa nyt enempaa lorisemaan.
Kuviakaan ei hirveesti ole, mutta ehka sitten ensi kerralla.

18th March 2008

Jeeee
Matkalaukku saapui taksilla kotiini 3,5 vrk KL:ssa tsekkaamisesta, mutta tuli kumminkin varustettuna parilla reiällä (bytheway Susun kapsäkki!). Ansun laukusta ei ole tietoa vieläkään. Täällä koko ajan palelen, kotonakin. Ulkona sataa räntää ja on koleaa. Kyllä se teidän kuumuus sittenkin voittaa nämä kelit. Voin kuvitella siellä formula -viikonlopun ruuhkat. Itseasiassa oli hyvä, että ei olla tulossa kotiin ensi viikonloppuna, jolloin on formulat ja täällä pääsiäinen. Viettäkää ikimuistoinen pääsiäinen formuloiden parissa. Muistakaa Suomen liput ja tulpat korviin!
21st March 2008

BLUES
Haha...kädetön hifk lähti kesälomalle ja blues ensimmäisenä joukkueena välieriin....pitäskö sun jonne vaihtaa sitä joukkuetta....

Tot: 0.053s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0317s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb