100.den - presun kl


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
May 21st 2019
Published: May 24th 2019
Edit Blog Post

Povodne som chcel ist na letisko kombi bus a pesibus, no lenze sa mi nechcelo vstavat tak objednavam graba.

Na letisku nic zaujimave akurat som musel vypisat karticku s menom, datumom a cislom letom. Na nu mi na pasovom dali vystupnu peciatku.

Tuto karticku nikto nikde neskor nekontroloval.

V cakarni pokus o nabijanie mobilu.

Markoff mi poslal par tipov na mobil. Zrejme zoberem redmi note 7.

Let v pohode, vratane pristatia.

Opat idem busom na kl sentral a free busom k mesite.

Cestou je posta, posielam pohladnice. Zajtra je zas volaky svatek, tak by bola zavreta.

Oproti bus stanici odkial odchadzaju free busy v cinskom food courte davam obed.

Zastavka u inda, pivo za 7 nemal tak kupujem indickeho kingfishera za 8 (silne ale nic moc)

Staff na ubytku rovnaky ale hostia len traja.

Po check ine hned zalahinam.

Povodne som mal dostat izbu hore (tam len poschodova postel a izba ma dvere), no berem izbu dole (miesto dveri zaves).

Po spanku vybehnutie k central backpakers ubytko kde som byvaval predtym.

Pri nom predavali velke pivo za 6 ale to je uz minulost, cul tu ma za taku sumu male.

Cinska stvrt plna ludi.

Na jedlo klasicky u indov pri chrame.

Po veceri nakup piv na ubytko.

Tu zaplatena zaloha za cernobyl tour. Cul to uz preslo.

Behnutie do lawe yata plaza na prieskum mobilov.

Mall ma kazde jedno poschodie napratane elektronikov.

Niektory predajcocia po mne vykrikovali, iny totalne znudeny.

Moj model maju, da sa platit aj kartou ale je to potom plus 2perc.

Odtialto nazad ubytko.

Na ubytku fakt len staff a jeden pakistanec. Ten je tu vareny peceny.

Hned mi dava info o dvoch babach z recepcie. Obe su to kurvy. Jedna (biela) chodi za 200rm a druha (filipinka) za neuveritelnych 400rm. Za to ma clovek v bruseli tri a este mu ostane na pivo.

Ale ako vravel pakistanec, uz ma svoju klientelu.

Este na mobile ukazoval indonezanku za 50rm. Indonezanky su tu najlacnesie ale je tam risk menej hygieny. Jednu raz musel poslat kade lahsi.

Co sa tyka tohto hostela a vseobecne malajzie. Turisti to tu zacinaju postupne ignorovat tak ako thajsko. A musim mu dat za pravdu, v 2012 to tu bola hlava na hlave. Ako tak sa este drzi penang.

Co sa tyka dalsieho cestovania, serem na robenie neakeho podrobneho planu, dojdem a uvidim.

Dnes moj sti den na ceste ale neni s kym oslavovat. Staff a par ludi slo do barov ale tam nebudem platit predrazene piva.

Naklady :

Vyber 100rm = 21.86€

Grab z ubytka - letisko kuching : 13rm
Bus klia2 - kl sentral : 12rm
3xznamky : 1.5rm
Pork, ryza : 6.5rm
Pivo plech 0.5l kingfisher : 8rm
2xstepp inn too, dorm, ac, share hot sprcha : 35rm
Jedlo u indov : 9.9rm
4xpivo plech 0.5l : 29rm
Zaloha Tour chernobyl (solotravel) : 44.86€ (revolut 50usd)


Advertisement



Tot: 0.626s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 42; dbt: 0.3656s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb