84.den - Tanah Rata,cajove plantaze,Kuala Lumpur


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Pahang » Tanah Rata
November 29th 2012
Published: March 26th 2013
Edit Blog Post

Budik mi zazvonil o 6/00 ale pocul som,ze vonku zas prsi,tak som vstal az o 7/00. Frisko nasi lemak a sup ho 4km dole kopcom na cajove plantaze. Dorazil som tam za 45min,bo som robil par fotiek po ceste. Plantaze boli nadherne. Dalo sa ist aj medzi cajove kriky ale siel som len jedno poschodie,bo bolo blato a moc smyklavo. Ako som bol dole dorazil bus s turistami ,nastastioe spravili len par zaberov a zmizli. V shope som si dal miestny caj. Chutil ako cokolada. Bol super. Ak budem posielat dalsi balik tak ho kupim.

Nazad som vyrazil 8/45,skusal som stopa ale len mi zamavali,zatrubili ale nezastali. Tak som to cele vyslapal.Do ubytka som dosol 9/40,rychlo zachod,pobalit sa a sup ho na bus. Na recepcii nikto nebol,tak som tam len polozil kluc a upaloval.

Prekvapko bus 10/30 nejde,hlavne,ze mi krava hovorila,ze chodi denne .Dalsi ide az o 12/00 VIP. Sadol som na lavicku a zacal susit veci.Slniecko pekne svitilo.Po hodine som isiel na svoje posledne jedlo,placka s kur masom,vo vodomate doplnil vodu a este chvilu susil veci. Bus meskal 15min.

Sadol som za vodica a vyzul sa.Asi po 3 km sa vodic otocil a kazal mi aby som sa obul.Fakt to tam riadne smrdelo. Cesta bola same serpentin. Isli sme aj okolo neakho vodopadu. Tu sa indovia umyvali. Na niektorych miestach bola na ceste skala,resp zemina,strom. Takze bol prejazdny len jeden pruh. Po opusteny hor sme uz isli priamo po dilanici az do KL .Mali sme jednu pispauzu. Cesta trvala 4 hodiny. Vacsina ludi vystupila na KL Sentral,ja som isol az na konecnu. Mesto je obrovske,nechybali zapchy.

Bus nas vysadil v podzemi,sledoval som ludi,ktory ma doviedli az k vychodu.Po vyjdeny na svetlo,mensia dezorientacia,zapinam pomocnika gps a zistujem,ze som len 25m od ulicky s ubytkami. Zakotvil som v original backpackr travel inn za 12r. Na izbe su 4 2-poschodove postele,v dlsej izbe dalsie a este v dalsej dalis,ale ta je len pre zeny.Klima sa pusta az po 21/00. Po ubytku som bol kuknut dalsie hostely,bo sa mi tu najskor nepacilo.Birds bol zavret a oasis za 15r s kopcom ludi a spankom na matraci a nad kazdym je ventilator. Mozno sa prestahujem sem.

Cestou nazad sa spustil neuveritey dazd,cakal som 30 min kym to polavi.Na jedlo som behol k cinanom pod ubytkom,bo furt lialo,po jedle net a plan co vlastne kuknut v KL. Wifi je tu free ale dost nestabilne,asi kvoli napojeniu tolkych ludi. Na veceru som vybehol na sever k nadchodu. Dal som si ryzu ,co mi nalozili a potom som si sam formou bufetu dolozil zeleninu a volake maso.

V ubytku mini pokc s finom,co bol 2 mesiace v thajsku,cul malajzia ,kambodza a zas thajsko. S indickymi vizami tu ma skusenosti len jeden clovek aj to z thajska. Z CS sa nik neozval.Poslal som len 4 ziadost. Zajtra poslem dalsie, na izbe je neskutocne teplo. Opral som si konecne ponozky,som zvedavy ci vyschnu, topanky som nechal vonku na chodbe,hadam ich nik necmajzne. Vlozky som oplachol len vodou.

Na izbe som sam,vsetci behaju po vonku.Ja som unaveny a idem spat.Konecne pustili klimu. Dan s nemcom tu kecali skoro do polnoci pri zapatom svetle.Nemec robil v australii,mimo je uz 2 roky.Ma toho dost pochodeneho,v indii pol roka, nepal ,thajsko ,kambodza, laos.Vypada,ze ma dost info.Budem ho musiet zajtra odchytit.

naklady

nasi lemak - 2.5r
teh tarik - 3.5r - caj
bus tanah rata - kl - 30r
kura,cibula,roti - 8r
vodomat 1l - 0.2r
nudle,morske priseri,maso - 6r
ryza,zelenina,vajcove cudo - 4r
ubytovanie - 12r

fotky
http://min.us/mjGNfhNSKvjCo
http://min.us/mJL7ZBBsQPH5Y

Advertisement



Tot: 0.068s; Tpl: 0.008s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0319s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb