82.den - Tanah Rata,trek 8+7


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Pahang » Tanah Rata
November 27th 2012
Published: March 26th 2013
Edit Blog Post

Jasne,ze rano som mal vsetky veci vlhke.Nastastie svietilo slnko.Na ranajky som sa zastavil tak ako vcera v stanku pri hlavnej ceste.Len cul som si dal rzu a vajicko natvrdo.Zaujimave,ze po zjedeny uz predavali aj klasicke.Este mi doniesli aj kavu ale tu som si neobjedla tak som ju tam nechal a zaplatil len za jedlo. Asi boli popleteny,bo hned za mnu si objednaval jedlo jeden zapadniar.Pri plateny mi chceli nauctovat jeho jedlo,tak som ukazal na toho bieleho,potom sa mi velice ospravedlnovali.

Isiel som podla mapy na trek c.7.Dojdem k nemocnici, pytam sa, ze ci idem dobre. Vraj nie, tak som to zvrtol opat k vodoapdu a siel trek c.8 Cakalo ma blato,vlhko a stupanie.Cesta bola niekedy uplne zarastena asi moc ludi tadto nechodi.Dosol som na rozbocku.Cul kam? chvalabohu tam bol motuz a oznam,zla cesta.Inde nebola znacka ziadna,tak som pokracoval rovno.Cesta sa zlepsila,potom zas zhorsila,same blato,stupanie,nebezpecne klesanie.Dalsia krizovatka,no nic nevim kam,tak som isol rovno.Chvalabohu som zbadal v blate ludskestopy.Zver ziadna,obcas vtaci.Konecne tabula,umiestnena na debilnom mieste v doline kde cesta isla len jednym smerom,nie aby dali tabule na rovno odbockach. Po 1.5hod som sa dostal na trek c.7.Odtialto bol vrchol Berem Ban len 100m. Vyhlad v pohode, len sa zacalo uz mracit, na pooobedie hlasili dazd.

Nazad som siel po treku c.7,na krizovatke som nalepil nalepku fcst. Cestou na vrchol sa mi zachytil klobuk o konar,riadne mi ho odhodilo.Mal dobre pichliace,este ze som mal klobuk inac by bolo dalsie zranenie. Cesta c.7 bola prechadzka ruzovou dolinou oproti c.8,i ked obcas dost smyklava pri klesani.Par krat som sa smykol ale nastastie som nespadol. Vynoril som sa pri jahodovej farme,za foliovnikom kde boli jahody,bola cesta zarastena,tak som to supol dole brehom a siel uz po asfaltke. Boli tu paradne bytovky .

Po ceste som sa zastavil v agroinstitute. Pestuju tu zeleninu,ovocie,kvety.Dal som si jahody v cokolade,pochodil to tu,pofotil a na ceste na zad som si dal na osviezenie jahodovy napoj.Bola to len voda so sirupom. V areali bola kopa navstevnikv,v obchode som chcel aj neaky vyrobok kupit ale bol by problem s transportom. Ako som opustal areal,vsimol som si pokladnu.Vyberali tu vstupne,hehe ja som bol zadara.Inac je vstup 1.5r.

Na obed som sa zastavil u indov,kukol maili na free wifi,dal si ryzu s orieskami a siel do ubytka.Na ceste som bol od 9/00 - 13/30. V ubytka sprcha zavesenie mokrych nohavic na snuru za recepciu. Nech tam pekne vyschnu.Nohavice mam komplet od blata,topanky tiez.Tie som umyl,nohavice opucujem len spodok a hotovo. Slovensky CS v KL sa mi nehlasi,dnes nahadzem vyzvi na malajzijcanov. Z fotaku som pomazal fotky,kedze konecne dorazili domov dvdcka z ciny.Este aby aj dosol balik. Opat sa spustil dazd.V restike som nechal susit boty,idem ich chytro skovat dovnutra.

Plan,behnut kupit pohladnice a poslat ich,mensie jedlo,ubytko,vecera,zvesenie pradla a spanok. Ha vcera som si zle zavrel batoh na vodu tak mi trocha vytieklo do batohu a este ako som bol vcera na veceri tak som videl asi 20 slovakov,typicky cedokari.Neoslovoval som ich. Posta hruza,cakal som tam 20 minut.Uplne jak spomaleny film tam pracovali. A sok za 3 pohladnice som platil len 1.5r,vcera za jednu a 1.5r,vraj preto ze bola vacsia.Fakt lacna posta,este aby bola aj spolahliva.

Nazad do ubytka sa zas spustil dazd,cestou som si kupil dve jednohubky.V ceste zavinute klicky a mala buhta na ktorej bola kreveta a plnene to bolo nekaym cestom.Fakt super a super lacne. Na ubytku su nemci a francuzi. Chodba kde byvam mi pripada ako chodba v base.Bo tie mini izby vyzeraju ako cely. Docital som poga.Zacnem ho citat asi odznovu.Aspon zistim kolko slovicok som sa naucil.

Na veceru si asi dam kuraci kebab.Sice drahsie jedlo,no hadam to bude stat za to. Moj batoh made in thailand sa rozpada,uz povolili svi,tak asi do indie nevydrzi. Nabuduce kupujem poriadny a nie lacny smejd. Jedna slapka sa mi trha asi cochvilu dosluzi. Uz som sa rozhodol,do KL idem vo stvrtok,je tu strasne nuda ked prsi.Sice tam ma tiez prsat ale da sa tam chodit aspon po muzeach a bude tam teplejsie.

V noci som si musel obliect tricko a zakrit sa.Bolo asi 15C,cez den 22C ,Opasok na mamtu nohaviciach mi zacal hrdzaviet. Na veceru som vybehol na ryzu s kuratom. Zas prsi. Zalomil som uz o 20/00,som bol dost unaveny.Tentokrat som uz nahodil pred spankom dlhe tricko.Okolio 23/00 dosli novy ludia,tak ma zobudili.Je tu fakt kosa.

naklady

ubytko twin pine - 15r
ryza,vajco, - 2.5r
pohladnice 3x - 1.7r
posta 3x - 1.5r
ryza s orieskami 6r
jahodovy napoj 1r
jahody v cokolade - 2r
jednohubky 2x - 1r
ryza s kuracim masom 6r
voda z vodomatu 2l - 0.4r

fotky
http://min.us/mjGNfhNSKvjCo

Advertisement



Tot: 0.4s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.1576s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb