Langkawi 3


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Langkawi
January 16th 2011
Published: January 16th 2011
Edit Blog Post

Dagene i paradis er fantastiske, vi lever i sus og dus og har ikke noe vi skal klage på. Eller foruten om tuuuusen myggstikk som klør som FY!! Aleksander har 18 bare på ene overarmen, mens jeg har 5 på storetåa, og vi må ikke glemme den ene lille som har plantet seg godt under pekefinger tåa mi :P. AU, og det klør, klør, klør!! (kjerringråd mottas med takk ;P). Litt skolearbeid har jeg også måttet gjort, eller det vil egentlig si at jeg nå har levert inn oppgaven som jeg skrev før vi dro på tur. Kan ikke glemme hverdagen helt, dessverre. Haha=)
Dagen i dag har bestått av soling, solkrem og paraplydrinker, livet kan vel rett og slett ikke bli bedre. De herlige varmegradene og den fantastiske vanntemperaturen er heller ikke å forakte. Fint? Ja veldig.
Også i dag tok vi båten inn til fastlandet for middag. I dag dro vi til en annen liten øy som heter Pantai Chenang. Vi spiste middag ved en lokal sjømat- resturant og maten smakte fortreffelig. (Slapp av, vi bruker jo idoform ;P)
Som sagt så har vi det fint, fint, fint!! Å egentlig har jeg liiite å skrive om akkurat i dag. Nå tenkte jeg å avslutte kvelden med en liten kveldsdrink på balkongen, ha en fin kveld alle mann 😊
KLEM



Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement



Tot: 0.063s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 29; dbt: 0.0313s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb