Cholpon-Ata

Asia » Kyrgyzstan » Yssyk Kol
August 11th 2014
Published: August 16th 2014

Do Choplpon-Aty jsme dorazili okolo půlnoci takže jsme se hned ubytovali rychle najedli a šli spát. Hned ráno jsme měli v plánu vyrazit do muzea pod otevřeným nebem, kde jsou představována všechna náboženství, která zasáhla Kyrgyzstán. Pokoje už šíleně smrdí, protože máme všichni sebou špinavé prádlo a sprchu už jsme taky asi 3 dny neměli...:D Těším se, až se všichni vykoupeme v mírně slaném Issyk Kulu. Ke spirituálnímu místu jsme dorazili asi kolem 11 dopoledne a Eldos nám vykomunikoval vstup zdarma, protože podporujeme turistický ruch. Bylo to nádherné místo, kde každé náboženství má svojí "svatyni" a průvodkyně nám ke každému náboženství řekla nějaké informace. Také zde bylo menší muzeum věnované Čingizi Ajtmatovu, což je nejznámější Kyrgyzský spisovatel a všichni ho tu mají za hrdinu. Do oblasti Kyrgyzstánu postupně zasáhli Judaismus, Budhismus, Islám, Pravoslavné a i Katolické Křesťanství a před tím vším také animismus. V prostorách muzea jsme zatancovali a natočili video s Roll call (AIESEC tanec) a odpoledne jsme se vydali na pláž k Issyk Kul. Tam jsme si zaplatili za vodní atrakci, takové křeslo a bylo to super. Něco podobného jako v Tunisku. Večeři jsme měli zase až asi v 11 a šel jsme pak hned spát. Další den máme v plánu jít navštívit místo s petroglyfy.

Tot: 0.045s; Tpl: 0.019s; cc: 9; qc: 19; dbt: 0.0185s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb