Dag 3 - Shopping

Asia » Japan » Tokyo
April 6th 2009
Published: April 6th 2009

SakuraSakuraSakura

Ser på noen fine Sakura treer
Dag 3

Vi startet dagen sent, og kom derfor ikke ut før i 12:00 tiden. Da gikk vi til Square Enix store, som jeg viste lå i nærheten og så igjennom hva de hadde der.Mye jeg sko ha kjøpt... Etterpå gikk vi å spiste litt i en kafe, og reiste til Shibuya.

I Shibuya så vi plassen i et annet lys en det vi så om kvelden sist natt. Alle butikkene var åpne,og det var sikker enda mer folk. Vi fant en stor music butikk, Tower Records, som var på flere etasjer. Jeg kjøpte en CD, og Kai og Henning kjøpte og noe japansk musikk.

Tilslutt så reiste vi tilbake til Shinjuku for å gå på kino og se Valkyrie. Da filmen var ferdig fant vi noe å spiste, og gikk deretter tilbake til hotellet.

ReadyReady
Ready

Bare noen biler som kjører
SetSet
Set

Hmm, ka den hauen med folk står å vente på?
Go!Go!
Go!

Wha--WHAT THE!?

6th April 2009

Hei! Ser ud så d går greit med dokke! Maden må iallefall ver spisandes! Har ennå ikkje fått svar på om du forstår ka de seie Joakim? Snakke de sånn så du har lert elle? Kjekt med bilde! Enn disiplinerte gjeng med fodgjengere ser eg! Klem te dokke fra Mamma!
7th April 2009

Gief
Mosh mosh I'd like a Kuraudo Sutoraifu figurine. Arigato.

Tot: 0.04s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0216s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb