35.den - presun padang


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sumatra » Padang
March 17th 2019
Published: March 18th 2019
Edit Blog Post

Este k vcerajsku. Vyuzil som pracovnu oproti ubytku.

Bol tam akurat jeden chalan tak mi to ukazal ako to funguje. Inak je tam aj navod.

Nuz najskor som si v automate rozmenil papierove peniaze na 0.5rm. Ked to zacalo padat, myslel som, ze som vyhral v automate.

Potom som do pracky nalozil pradlo, tu zavrel. Zmackol program hot, dalo sa aj cold (lacnejsie), nahadzal mince a uz to islo. Prasok sa tam pridal automaticky. Pranie trvalo 25.min, cas som travil na izbe. Oblecena bunda a dlhe nohavice, bo som dal opat oprat vsetko co som mal. Len na klobuk som zabudol.

Po dokonceni prania som prehadzal veci do susicky. Opat 25min. Ono keby bolo na ubytku miesto na susenie poriesil by som to tam. V takomto teple a slnku by to bolo vyschnute hned.

Ok a cul sucastnost.

Vstavam u o 5.30 tak spanok prakticky nulovy.

Recepcni spal, tak som ho musel zobudit, bo dvere resp len mreze boli zamknute.

Na ulici este zadne otvorene jedlo ale zato par este trochu pod vplyvom ludi (biely a indovia).

Pesibusom idem na mhd stanicu, nuz bohuzial fakt nic otvorene okolo 6.15

Na stanici na lavickach pospavali bezdaci. Rasa jednoznacna, indovia.

Mam stastie a bus hned prichadza. Soferovy davam 2.7 on mi dava listok a peniaze strka do kasicky.

V buse klima ide na plne gule.

Tmou si davam okruznu jazdu po george towne a smer letisko.

Na jednom useku uzatvorena ulica, kopa policajtov a bezcov. Zrejme daky maraton. Co som si vsimal tak bezecke preteky su v malajzii velmi popularne. Videl som kopu ludi s trickami z roznych podujati a rozne reklami na beh.

Na letisko prichadzame za 40min. Cesta mala udajne trvat o hodinu dlhsie. Mozno kvoli uzavretej ceste resp minimum zastavok sa to zmensilo

Toto vediet tak si pospim o hodinku dlhsie.

Letisko sa rozsiruje (parking), pri nom bol na mape food courre, no nefunkcny.

Letisko pomalicky ozivalo, mna tu cakaju este 4hod do odletu. Jaj uplne zbytocne skoro ale zas som mal v plane ranajky a cesta busom mala trvat dlhsie.

Na lavicke len kochanie sa sikmackami, ktore mali zvacsa len uplne kratke kratase alebo kratke sukne.

V noci mojmu mobilu zasibalo a prestal reagovat, restart pomohol ale pre istotu som si letenku vytlacil v samoobsluznom boxe na letisku.

Na securiti prechadzam asi aj s pol litrom vody. Sbs mala nastarosti fotenie sa s neakou znamou osobnostou. Daky biely spevak ale nepoznal som ho.

Let do kl plny a bezproblemovy. Teda jeden problem bol. Skurvene male pistajuce deti. Celu cestu to kricalo na plnu hubu a este to aj sedelo za mnu.

Po pristati zhavim freewifi a zistujem ako je na tom lenka. Ta pristava v rovnakom case zo saigonu a zajtra pokracuje do indie.

Let ma meskanie.

Idem cez trasnfer colnicu (uplne prazdna) do medzinarodneho terminalu.

Tu kukam lenkyn let a zla sprava, ona prilieta na klia 1, ja som na klia 2. Tak stretko nebude. Skoda.

Do odletu do indonezie este nieco cez 3hod. Leti mi to z bran L, tak tam isto nejdem. Je to za security a hlavne tam nic neni (par obchodikov). Priestor je tam maly a vzdy kopa ludi.

Parkujem vo food courte smerom k ostatnym branam.

Tu kopa restik, mcdonaldu odolavam, burger king ziva prazdnotou.

Davam kuratko v jednej pobocke, k tomu caj, polievka (len tepla ochutena voda) a neaka ta obloha. Da sa platit kartou tak pohodicka, bo inak mam uz len 5rm.

Za mnou tlsta rodinka (usa tip), ti sa pozastovali nad tym, ze v kazdej krajine su ine peniaze.

Po jedle presun k vzdialenym gatom L. Obcas ma obehla bugina co rozvazala ludi resp personal.

Na security zas cinska brzda. Cez pipac isol v hodinkach, kovovym opaskom, mobilom v ruke a tastickou.

Handrove hlavy pred gatami porozkladane po zemi, jak v cirkuse.

Docapoval som si vodu, ta chutila pachutou ako od zubara.

Boarding, presunutie sa o poschodie nizsie a tu cakanie.

Leti este jeden nemecky par inak ziadny biely.

Kokoti zacali vyhlasovat moju radu, tak sa zdvihnem, dojdem za roh, tam uz lude nastupeny ale este dobrych 10min nepustali do letadla.

Samozrejme v aeroplane jebnuta handrova hlava sedela na mojom mieste pri okne. Keby vim, ze ma miesto v ulicke necham ju tam sediet.

Za mnu zas neprisposobivy oddrbek co celu cestu reval o dusu.

Pristavame a pasove.

Bolo to tu rozdelene pre cudzincov a domacich, no ti mali u prdele a stali aj v mojej rade.

Prichadzam na radu. Otazka kolko tu chcem ostat, 28dni, handrova hlava bola prekvapena. Chce vidiet vystupnu letenku. Ukazujem jej len mail z airasia. Dalo sa tam pekne vsetko vycitat ale ona chce vidiet komplet letenku.

Tak reku, nech docka kym sa napojim na free wifi.

Posiela ma za pultik, vola volakeho chalana a ten cez telefon ide overovat moju rezervaciu. Kym si to on overi ja som uz na wifi a ukazujem komplet potvrdenie. Handrova hlava to kuka, dava peciatku a uz som tu oficialne.

Odovzdavam dalsej handrovej hlave debilny colny listok co ani nikto necita. Inak bol v indonezstine tak som to vyplnil len po pamati ale nik to nekukal. Scan batoziny, dost vela inspektorov tu bolo, par ludom aj prehladavali batozinu.

Sup a uz som vonku.

Hned vlavo je banka, vyberam 200k, bo je vikend tak nahovno kurz na revolute.

Oproti banke stoji bus do mesta. Pytam sa na cenu, chlapik mi ju ukazuje na listku.

Bus maly ale i tak sme dlho cakali kym sa zaplni.

Udajne ma chodit odtialto i vlak (10k r) ale moj spoj mal ist az o dve hod (17.55).

Cesta ubehla rychlo.

Vyskakujem na konci Museum Adityawarman.

Cestou sme vykladali ludi, vzdy nieco zakricali a sofer zastavil.

Idem do vytipovaneho ubytka yani homestay. Este kukam po ceste jedno nahodne ale nelubila sa mi cena (150k) a ani majitel.

Kusok od ubytka sa so mnou dava do reci chlapik. Meno, odkial som, odporuca mi moje vytipovane ubytko bo je lacne.

V ubytku dorm za 80k r s ac a kupelkou na izbe. Mam dvoch spolubyvajucich.

Nahovno je, ze nemam pri posteli zasuvka.

Po ubytovani idem do barbershopu co je 20m od ubytka. Za strihanie chcelo 50k tak nist. No ale bol to luxusny salon.

Hayam wuruk je posiata restikami ale az pri konci tam ich je strasne vela.

Parkujem v mensom food courte na parkovisku.

Objednavam u voziku jedlo, v dalsom napoj.

Som zabudol, ze tu chodi obsluha.

Jedlo ok ale male.

Po jedle severne po ulici, dalsi holic za 25k, kopa jedla. Mohol som vydrzat a skusit jest tu.

Konecne normalna cena za strihanie. No oproti filipinam slaby servis.

Nazad na ubytko po rovnakej ulici.

Dost karaoke barov, co som bol prekvapeny.

Davam este jeden sejk so zele.

Na ubytku pokec najskor s handrovou hlavou a neskor s dvoma domacimi. Jeden samozrejme buzna.

Hore v lobby spoznanie osadenstva.

Fra par, byvaju zvlast, ang baba a indonezan byvaju se mnu. Indonezan je guide, bol ich ucit surfovat. Ang baba je dost strelena.

Idu na veceru ale ja som ko a som najedeny.

Zaspavam uz okolo 21.00

Prve dojmy zo sumatri pozitovne. Ludia priatelsky, zadne ojeby, jedlo fajn.

Naklady :

Vyber 200k r = 12.51€

Bus 401E na letisko : 2.7rm
Jedlo na letisku klia2 : 4.12€ (18.9rm revolut karta)
Bus z letiska do padang : 23.5k r
Yani Homestay, 4dorm, sprcha na izbe, ac : 80k r
Pecel ayam, ladovy caj : 27k r
Strihanie : 13k r
Shake : 10k r


Advertisement



Tot: 0.641s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 46; dbt: 0.4137s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb