Bericht voor de thuisblijvers!!


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sumatra » Banda Aceh
February 10th 2010
Published: February 10th 2010
Edit Blog Post

Een super korte blog!!
In het weekend zal ik weer een aantal avonturen op papier zetten.
Maar voor nu heb ik een mededeling voor alle mensen in Maastricht en omstreken (Wijnandsrade???):

‘ne Super Sjoene Vasteloavend!!!

Maak er een er een paar mooie dagen van!! Niet te zaaaaaat en ik wille alle dolle dwaze party avonturen graag beleven achteraf mee beleven in beeld en tekst!!!

Ik loop de rest van de week roed, geel en greun en sjeng aon de geng te neuriën (ik laat wel weten als ze me willen afvoeren vanwege gekke koeien ziekte).

Meh me lapke,
Dikke poen,
Elise


Advertisement



Tot: 0.098s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 59; dbt: 0.0694s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb