Turen går til Indonesien


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Java » Jakarta
August 18th 2017
Published: August 18th 2017
Edit Blog Post

Møjn la familia

Så går turen endnu engang østpå, helt bestemt øen Java i Indonesien. Indonesien består af mere end 17 000 øer - og hvis man besøger én ø om dagen, vil det tage over 40 år at komme igennem dem alle - der er mange! Java er den mest befolkede ø i Indonesien - og verden - med 140 mio.mennesker og i hovedstaden, Jakarta, bor mere end 30mio inkl opland (ca dobbelt så stor som Bangkok). Det er nogle vilde tal der gør sig gældende.

Og hvad tager man sig så til på Java? Java er spækket med aktive vulkaner, gamle buddhistiske templer, flotte strande, omkringliggende øer og masser mærkelig, stærk mad - bliver rart at komme "hjem" igen 😊



Jeg sender naturligvis lidt billeder og indtryk undervejs som jeg plejer, det er skide hyggeligt at have jer med rundt på vores færd. Det bliver dog lidt mere billeder, lidt mindre tekst end sidst - det tager mig en krig at få skrevet alt det jeg gerne vil 😊



Vi flyver idag, d. 18. kl 17 og er hjemme igen 9/9 om aftenen.



Ha' det bra allesammen, vi ses på den anden side!



kh

Junior

Advertisement



18th August 2017

Bon voyage my brother, i´m with you all the way:-)
18th August 2017

Hej lillebror. ? Vil lige ønske jer en rigtig god ferie. Krydser fingre for at det bliver en super fed oplevelse, forhåbentlig krydret med lidt sol og varme. Glæder mig til at følge jer. Ha det bra. ? Knuz søs.

Tot: 0.035s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 29; dbt: 0.0181s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb