Aankomst Jakarta

Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Java » Jakarta
July 11th 2012
Published: July 11th 2012

De vliegreis ging best wel snel, is ook wel fijn als je door de nacht vliegt. Dan kun je een beetje (proberen) te slapen en een filmpje kijken. We hadden een beetje vertraging waardoor we in Singapore maar 20 minuten overstaptijd hadden. Echter in Singapore hebben we toch nog lang moeten wachten totdat het vliegtuig vertrekken kon. In plaats van 16.50 vertrokken we een dik uur later, waardoor we pas in Jakarta rond 19.00 aankwamen.

Op het vliegveld van Jakarta was het al behoorlijk benauwd en moesten we in een lange rij aansluiten bij de visum controle. Toen we eindelijk daar doorheen waren, konden we de koffer gaan ophalen. Mijn koffer was helaas flink beschadigd. We zijn toen bij het Lufthansa kantoor dit gaan melden en gelukkig werd dit redelijk snel opgelost. We ontvingen een geldbedrag waardoor die mannen niet veel papierwerk hoefden in te vullen.

In de aankomsthal werden we 'begroet' door honderden Indonesische mannetjes die allemaal wel een lift konden regelen. Gelukkig had ik al het hotel een lift laten boeken, en werden we lekker snel naar ons hotel vervoerd.

We hebben ingecheckt en zijn toen wat gaan eten in het restaurant van het hotel. En wat stond in het restaurant,..... een chocoladefontein. Lisa had deze natuurlijk al gezien en wilde er het liefst met haar mond onder gaan hangen.

Tot: 0.06s; Tpl: 0.025s; cc: 11; qc: 25; dbt: 0.0249s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb