Kolkata


Advertisement
India's flag
Asia » India » West Bengal » Kolkata
January 5th 2007
Published: January 5th 2007
Edit Blog Post

..uratowal nas super koles z HC, dal nam chate dla siebie z ciepla woda. full wypas. Nastepnego dnia zrobilismy z Buncolem wielki tour po Kolkacie i znalezlismy wiele fajnych miejsc i wielu sympatycznych, goscinnych ludzi..

Dzien pozniej juz cala nasza trojka byla zatruta. Wczoraj caly dzien lezelismy i dotarl Kuba. Dzis rano cudownie ozdrowialem, ale Bncl & Karas nie. Wyglada ze chca zupelnie niedlugo wracac do Polski.

Rezygnuje z bloga, moze czasem jeszcze cos skrobne. Po pierwsze przestalem juz praktycznie robic zdjecia cyfrowka, po drugie chyba mi sie po prostu znudzil. Zreszta - pewnie wlasnie dlatego - coraz mniej osob go czyta.

Dziekuje za uwage.
Sikor

Advertisement



7th January 2007

glowa do gory
To moj pierwszy raz tutaj, w ogole nie wiedzialem ze prowadzisz bloga. Wlasnie zajmuje sie przegladaniem... Fajne to to :) Pozdrawiam Stefan (z Krakowa)
8th January 2007

nie rob tego, informuj nas o tym wszystkim, dostarczasz nam niesamowitych przezyc!!!
8th January 2007

koniecznie jeszcze cos czasem skrobnij!! nieregularnie go czytam ale jak juz usiade to robie to z wielka przyjemnoscia.
10th January 2007


glupio mi bylo sie wpisywac pierwszemu :), ale teraz to i ja powiem: super sie czyta, wez pisz sikor dalej
12th January 2007

Znalazlam adres bloga u Stefana w opisie gg. Super przeczytalam wszystkie poprzednie wpisy i mam nadzieje, ze jeszcze cos zamiescisz:) Pozdrawiam, zazdroszcze i mam nadzieje, ze kiedys uda mi sie zobaczyc wiecej zdjec z tej wyprawy.
12th January 2007

hej!
ej! ja czytam! wiec co? mam wykreslic blog sikora z kalendarza rozrywek? no way! pozdr.z.

Tot: 0.129s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 67; dbt: 0.0735s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 3; ; mem: 1.1mb