KUMARAKOM

KOCHI-KUMARAKOM

GUN 06 KASIM 2024 PAZAR

Bugün dinlenme günümüz…

Sabah neşeli bir kahvaltının sonrasında, otel rıhtımına yanaşan bir gemi bizi bekliyordu..

Tam Hint usulü bir teknenin tepesine kurulduk …

Hava çok güzel ve yeşillikler arasında bir gezi başladı…

Otelin güneyine doğru yapılan gezide, deniz-nehir kıyısında çok güzel konutları geçtik ve kanallarla dolu bir yere doğru aktık ..

Kanalların her iki yanında çeltik tarlaları alabildiğine uzanıyor..

Önce bir iskeleden, likit ihtiyacı karşılandı daha sonra bir balıkçı iskelesinde yerel böcekler satın alındı..

Yemek te de balık var …sonuç olarak bu gezi bir anlamda gurubun da bir anlamda yakınlaşmasına olanak tanıdı ..

Gurup ile ilgili bir keşfimi paylaşmak istiyorum..

Gurup müziğe çok yatkın ve zaman zaman şarkılar söyleniyor hep birlikte ...

Benim ağırlık taşımama huyumdan dolayı müzik tesisatımı taşımadım buralara

Hata ettiğimi anlıyorum...

Her ne kadar çok acılı pişirilmiş böcekleri yiyemedikse de, benim açımdan çok keyifli bir gezi oldu..

Saat 16:00 civarında otelimize döndük …

Biraz da otelden bahsedeyim “Lake song” oteli kanallar üzerine oturmuş ayrı ayrı odalardan oluşan bir otel ve bahçesinin çok bakımlı olduğunu belirtmem gerekir .

Her ne kadar denizi girilecek bir deniz olmasa da, havuzu bayağı hoş ve insanı rahatlatan bir yapısı var..

Elbette bu şansımızı kullandık ve akşam üzeri ,gurup shopping aşkını istikrarlı bir şekilde sürdürmek adına, şehre gitmeye karar vermişse de, Svitula bir Rom şişesi edinme yeteneğini sergileme fırsatı buldu…

Rum+Cola karışımını, balkonumuzda yudumlarken ,coğrafyanın vazgeçilmezi olan sivri sineklere pek aldırmadık …

Akşam yemeği yine keyifli geçti ..

Yemekten sonra Rum+Cola’ya devam ve geç saatte yatmaya karar verdik…

Tot: 0.394s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.1545s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb