Stale "chilling out" in Goa - Palolem beach


Advertisement
India's flag
Asia » India » Goa » Palolem
November 30th 2006
Published: December 1st 2006
Edit Blog Post

Par dni som sa neozvala lebo som som menila ubytovanie - mam super izbu v dome na plazi za 150 rupii - co je super cena. Zoznamila som sa s kopcom novych ludi vratane 4 cechov. Jeden z nich Vladimir ma velmi zaujimavy program cesty - ide na Andamanske ostrovy - povodne chcel ist lodou trvalo by to 3 dni, ale uz si kupil letenku a za par dni odchadza - mam moznost ist s nim ale nejak som strasne zlenivela a nikam sa mi nechce zatial ist - este vzdy tam vsak mozem priletiet za nim. Poslednych par dni som stravila s jednym chalanom z Kanady vola sa David a vcera sme cely den jazdili na motorke na susedne doslova vyludnene plaze - vcera bol jeden z najlepsich dni od kedy som v Indii. Pocas jazdy na motorke nam nerobili problemy sialeny miestny ale skor kravy ktore sa vacsinou nachadzali po skupinkach na zakrutach a ani trubenie ich neodohnalo tak sme museli ist zig-zag cez ne. Nadherna plaz, skakanie cez vlny, uzasny vyber jedla vratane dezertov, chlapici predavaju a nakrajaju ananas alebo kokos priamo na plazi za par drobnych.... Uz zacinam mat konecne "zdravu" hnedu farbu - kupili sme si kokosovy olej tak sa nim natiram lebo mam nejaky problem s kozou - asi z tepla, tak snad to rychlo prejde, lebo to dost svrbi. Netusim ako dlho tu budem - uplne som stratila pojem o case - netusim ani nahodou ktory den v tyzdni je, o datume nehovoriac. Akurat David hovori ze za par dni chce odist a navrhol aby som isla s nim lebo mame presne ten isty program cesty, ale mne sa nikam nechce ist, takto leniva som uz davno nebola :-) Ubytovanie si budem platit po tyzdnoch - takze kedy z tadialto odidem netusim - ani kde budem na Vianoce netusim, proste planujem najblizsie 2 hodiny dopredu - je to skvele, nechcem aby sa to skoncilo! Mensim problemom je len to ze o Indicke viza som si ziadala strasne davno a vyprsia mi uz 13. januara a ja mam v plane este tolko toho v Indii vidiet....


Additional photos below
Photos: 18, Displayed: 18


Advertisement



Tot: 0.049s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 25; dbt: 0.029s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb