155.den - Goa Arambol


Advertisement
India's flag
Asia » India » Goa » Arambol
February 8th 2013
Published: May 17th 2013
Edit Blog Post

Dnes presne to iste co vcera,len na plazi uz boli dvaja nahaci a nacvicovatel s padakom do mna nekopol. UZ mu to aj dost slo.

Kupanie zasa nic,furt velke vlny.

Poobede ako som siel kupit vodu,tak chalan predomnou kupoval mlieko v sacku. Take tie male balenia co sme volakedy fasovali na zakladke. Tak som si ho hned kupil aj ja,vypytal som si k tomu slamku a uz sosal. Skoda,ze som o tom nevedel skor,mohol som sa premliekovat. Hadam v dalsich mestach budu mat.

Jeden clovek co som stretol ,vravel,ze v Indii je mozne vsetko.Uz tomu postupne zacinam aj verit,som zvedavy co ma este caka. Inak je tato cast pohodova,ziadne velke davy otravnych indov,zobraci skoro ziadny,zvierat minimum na ceste,bordel tiez nie velky ale zas je tu kopa rusov. Vsade su dvojazycne nazvy, anglicky/rusky, niekde cisto len rusky.

Zrejme zmenim plan,v bombaji sa zdrzim menej a zastavim sa v neakom meste medzi bombajom a udaipurom,zajtra to musim prestudovat.

Mensi problem s tureckom,zatial som nenasiel nikoho kto by mi kupil listok na derby medzi besiktasom a fenerbahce.

naklady

krekrovy chleba 2x - 20rup
pivo tuborg - 50rup
mlieko 0,25l - 17rup
voda 2l - 25rup
caj+kusky cesta + indicky chleba - 25rup
bananovy sejk - 45rup
mexicka restika - 130rup
pivo tuborg - 50rup

foto
http://min.us/mbg1SXANJUgjsz


Advertisement



Tot: 0.07s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0257s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb