156.den - Presun Goa Arambol,Bombaj


Advertisement
India's flag
Asia » India » Goa » Arambol
February 9th 2013
Published: May 20th 2013
Edit Blog Post

Rano v pohode vstanie a pobratie sa do Mapusi.

Hned na hlavnej ceste som chytil bus,teda on chytil mna,bo ma videl prichadzat po bocnej cesticke tak chvilku pocka. Bus sa v polovicke cesty uplne naplnil,tak zas ako sardinky v konzerve sme tam boli.Jednu kravu som pustal sadnut si k oknou,bo ja som sedel pri ulicke a drzal si batoh.Ona to nechapala,tak som si sadol k oknu ja.Ona za trest drzala moj batoh.

V Mapese som behol do cestovky kde som kupil listok a nechal tam batoh. Cestoviek je tam kopa.Je tu aj net ale za hodinu chcu az 30rupii.

Po odlozeni batohu som siel najst nieco pod zub a okuknut trochu mesto.

Isiel som po hlavnej smerom na zapad,tu som nasiel lacnejsi net hodina za 20 rupiii,druha odbocka za postou a furt rovno. Na nete som skysol 4 hodiny. Nahadzal som dalsie CS,kupil letenky na presuny v Turecku a prepisoval dennik. Problemy s blogom na HS,vobec sa mi tam nedaju davat nove prispevky. V netke som si dal na osviezenie aj pepsi.

V tejto ulicke su aj atm,v prvom chceli za vyber poplatok 100rupii,v dalsom mi nenacitalo kartu,nakoniec az v tretom sa mi podarilo vybrat 10 000rupii. Ale zrejme aj tam bol skryty poplatok,bo mi to strhlo o 2eura viac ako ked som vyberal minule. Pri vybere pomocou karty je iny postup ako u nas. Treba zasunut kartu,vybrat ju a az potom zacne fungovat atm a clovek moze vyberat prachy.

Mesto klasika,bordel,spina,kravy na ulici,niektore nadrzovku lezali v strede cesty.

Behol som na miestny mega trh,z bus stanice treba ist na vychod,je to kusok. Tu som nakupil keksy,banany a neake tie suveniry (samozrejme boli lacnejsie nez v arambole).

Potom som hladal jedlo. Same restiky bez masa,uz ma to fakt sere. Dal som si dve roti s omackou so syrom. Bolo to fajnove. Po vyjdeny z restiky ako na potvoru som objavil kebaby a ine masicka,no uz som bol full.

Pak uz len cakanie na bus v nedalekom parku. Bol som tam jediny biely. Zo zaciatku som mal aj normalne strach,indovia tak divno na mna zazerali.

Po nastupeni do busu opat problem s listkom. Dvaja sme mali rovnake cislo sedadla. Kedze som dosol ako druhy,posadili ma na ine sedadlo. V 1/4 si ku mne sadol tlsty ind,tak sa moje sedadlo riadne zmensilo. V buse nam pustili indicky film,akcnotanecny,bolo to zaujimave. Ind za mnou ma poziadal aby som si sklopil sedadlo,bo nevidel cez moju hlavu. Opat len vzdy hodinovy spanok a potom budicek.

Pispauzy boli 3,vzdy sme vsetci vyskakali z busu a ostali blizke okolie,na zachod nesiel nikto i ked ten bol na kazdej zastavke.

naklady

vyber 10 000rupii = 143,66 eura
bus goa arambol - mapusa - 20rup
nakup - 77rup
banany 5x - 10rup
nahrdelniky 3x - 150rup
nanuk - 20rup
caj + 3x samosa - 32rup
banany 6x - 10rup
jedlo + caj - 19rup
snickers - 15rup
pepsi 0,3l - 15rup
pepsi 0,3l - 17rup
chees pro bahi - 65rup
tlac 3xa4 - 15rup
net 4 hodiny - 80rup
letenka altasjet istanbul - kaisery - 33,33eura
letenka pegas air izmir - istanbul - 16,38eura

foto
http://min.us/mbg1SXANJUgjsz


Advertisement



Tot: 0.063s; Tpl: 0.008s; cc: 14; qc: 30; dbt: 0.0295s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb